
O τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του δημοφιλούς και επιτυχημένου της κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 20DF. Η νέα έκδοση του κινητήρα χαρακτηρίζεται από αυξημένη παραγόμενη ισχύ ενώ έχει μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία καυσίμου, επιτρέποντας την κατανάλωση φυσικού αερίου με αριθμό μεθανίου (MN) έως και 65, χωρίς να επηρεάζεται η μέγιστη παραγόμενη ισχύς του κινητήρα.
Η ισχύς του κινητήρα ανά κύλινδρο αυξάνεται από τα 185 στα 195 kW, ενώ η ολίσθηση μεθανίου περιορίζεται κατά 40%, μειώνοντας έτσι δραστικά τις εκπομπές CO2 του κινητήρα. Επιπλέον, το υπάρχον σύστημα ελέγχου του κινητήρα Wärtsilä 20DF αντικαθίσταται από το ολοκληρωμένου σύστημα αυτοματισμού Wärtsilä UNIC, ενώ και η κατανάλωση ενέργειας μειώνεται κατά 3%. Για εφαρμογές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, η εταιρεία εισάγει την τεχνολογία απομόνωσης κυλίνδρων, συνδυάζοντας τον έλεγχο της ροπής με την απενεργοποίηση κυλίνδρων προκειμένου να πετύχει βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά φορτία λειτουργίας.
Ο Lars Anderson, Διευθυντής του τμήματος Διαχείρισης Προϊόντων και Υποστήριξης Πωλήσεων της Wärtsilä Marine Power ανέφερε σχετικά: “Η Wärtsilä καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να υποστηρίξει τους πελάτες της, αυξάνοντας την αποδοτικότητα των προϊόντων της, μειώνοντας τα λειτουργικά τους κόστη αλλά και το ανθρακικό αποτύπωμα της λειτουργίας τους. Η τελευταία έκδοση του Wärtsilä 20DF πετυχαίνει όλες αυτές τις φιλοδοξίες και αποτελεί μια θετική εξέλιξη για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.”
Φωτό: Wartsila
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Caterpillar παρουσιάζει τον νέο CAT C32B Commercial, εκκινώντας μια νέα εποχή στην κατηγορία των επαγγελματικών ναυτικών κινητήρων. Στόχος του νέου C32B είναι να…
Η ναυτιλιακή εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Maersk ανακοίνωσε σήμερα ότι σταματά προσωρινά τον ελλιμενισμό των πλοίων της στο ισραηλινό λιμάνι της Χάιφα εν μέσω έντασης…
Στην έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους έως 250 εκατ. ευρώ, με ελάχιστο ποσό τα 200 εκατ. ευρώ και διάρκεια επτά ετών προχωράει η Aegean.…
Καθώς η σύγκρουση ανάμεσα στο Ισραήλ και το Ιράν κλιμακώνεται, η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις που διαταράσσουν την εύρυθμη λειτουργία των…
Σημαντικές αλλαγές έρχονται για την τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS), καθώς η παγκόσμια κοινότητα ενισχύει τις προσπάθειές της για την αντιμετώπιση της κλιματικής…
H COSCO βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για να συμμετάσχει σε μια παγκόσμια κοινοπραξία, στοχεύοντας στην απόκτηση των μετοχών του δισεκατομμυριούχου Li Ka-shing, σε διάφορα λιμάνια…
Το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να ανακοινώσει νέες κυρώσεις κατά της Ρωσίας, με στόχο να «περιορίσει την πολεμική μηχανή του Πούτιν», μαζί με άλλους συμμάχους…
Τριπλασιασμό καταγράφουν, σε σχέση με μία εβδομάδα πριν, τα ασφάλιστρα κινδύνου πολέμου (war risk premiums) για διά θαλάσσης μεταφορές στο Ισραήλ, καθώς εντείνονται οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ