
O τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του δημοφιλούς και επιτυχημένου της κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 20DF. Η νέα έκδοση του κινητήρα χαρακτηρίζεται από αυξημένη παραγόμενη ισχύ ενώ έχει μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία καυσίμου, επιτρέποντας την κατανάλωση φυσικού αερίου με αριθμό μεθανίου (MN) έως και 65, χωρίς να επηρεάζεται η μέγιστη παραγόμενη ισχύς του κινητήρα.
Η ισχύς του κινητήρα ανά κύλινδρο αυξάνεται από τα 185 στα 195 kW, ενώ η ολίσθηση μεθανίου περιορίζεται κατά 40%, μειώνοντας έτσι δραστικά τις εκπομπές CO2 του κινητήρα. Επιπλέον, το υπάρχον σύστημα ελέγχου του κινητήρα Wärtsilä 20DF αντικαθίσταται από το ολοκληρωμένου σύστημα αυτοματισμού Wärtsilä UNIC, ενώ και η κατανάλωση ενέργειας μειώνεται κατά 3%. Για εφαρμογές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, η εταιρεία εισάγει την τεχνολογία απομόνωσης κυλίνδρων, συνδυάζοντας τον έλεγχο της ροπής με την απενεργοποίηση κυλίνδρων προκειμένου να πετύχει βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά φορτία λειτουργίας.
Ο Lars Anderson, Διευθυντής του τμήματος Διαχείρισης Προϊόντων και Υποστήριξης Πωλήσεων της Wärtsilä Marine Power ανέφερε σχετικά: “Η Wärtsilä καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να υποστηρίξει τους πελάτες της, αυξάνοντας την αποδοτικότητα των προϊόντων της, μειώνοντας τα λειτουργικά τους κόστη αλλά και το ανθρακικό αποτύπωμα της λειτουργίας τους. Η τελευταία έκδοση του Wärtsilä 20DF πετυχαίνει όλες αυτές τις φιλοδοξίες και αποτελεί μια θετική εξέλιξη για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.”
Φωτό: Wartsila
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Σε αιχμή του δόρατος της ευρωπαϊκής αποανθρακοποίησης εξελίσσεται ο λιμένας του Ρότερνταμ, καθώς η Αρχή του Λιμένα υπέγραψε πρόσφατα σημαντική συμφωνία με άρωμα Ινδίας.…
Στις 14 Απριλίου, μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας που εστιάζουν στη διαχείριση Ro-Ro προχώρησαν σε ένα σημαντικό βήμα για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα,…
H πρόσφατα καταγραφείσα ανοδική πορεία της ναυλαγοράς των containerships συνεχίστηκε για ακόμα μία εβδομάδα, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο…
Η ενσωμάτωση τεχνολογιών ψηφιακού διδύμου και έξυπνων συστημάτων διασφάλισης ποιότητας στις γραμμές παραγωγής ναυπηγείων είναι πλέον πραγματικότητα. Η HD Hyundai MIPO Dockyard (HMD) και…
Σε αναθεώρηση των εκτιμήσεών του για την παγκόσμια απασχόληση προχώρησε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), στο πλαίσιο της ανανεωμένης έκδοσης της έκθεσης «World Employment…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ