
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Καναδικού Ναυτικού Επιμελητηρίου, έχει καταγραφεί σημαντική αύξηση στον όγκο εμπορευματοκιβωτίων που καλείται να εξυπηρετήσει ο λιμένας του Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια. Συγκεκριμένα, μέσα στο 2021, η καταγεγραμμένη αύξηση, στον όγκο containers, είναι ήδη περίπου 10%.
Παράλληλα, διαφαίνεται ότι οι παρούσες υποδομές εντός του λιμένα δεν μπορούν να διαχειριστούν τον όγκο των απαιτούμενων μεταφορικών συνδέσεων ειδικά υπό αυτή την πίεση. Με τις παρούσες μεταφορικές ικανότητες, στο σύνολο του πλαισίου της δια ξηράς εφοδιαστικής αλυσίδας, φαίνεται ότι θα υπάρξουν ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις στην άμεση διαχείριση των εισερχόμενων φορτίων.
Η αμερικανική ζήτηση σε αγαθά, η οποία καλύπτεται από την προσφορά των ασιατικών χωρών, αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται μέχρι το τέλος του έτους. Έτσι, αναμένεται οι λιμένες των ΗΠΑ να εξετάσουν την 24ωρη λειτουργία τους, έτσι ώστε να υποστηρίξουν τις νέες απαιτήσεις του εμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ειδικότερα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του λιμένα του Λονγκ Μπιτς, Mario Cordero, θεωρεί πως δίχως το μέτρο αυτό ο λιμένας δεν θα καταφέρει να διαχειριστεί την αναμενόμενη αύξηση.
Υπενθυμίζεται πως στις 2 Αυγούστου, 28 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βρίσκονταν αγκυροβολημένα έξω από τους λιμένες του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς, προσδοκώντας την άμεση εκφόρτωση των εμπορευμάτων τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ