
Την Τρίτη 3 Αυγούστου, η ιαπωνική εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. ανακοίνωσε την επίτευξη συμφωνίας με την Shin Kurushima Dockyard Co. για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων. Τα τέσσερα πλοία αυτά θα καταναλώνουν LNG ως καύσιμο και η μεταφορική τους δυναμικότητα θα αγγίζει τα 7.000 αυτοκίνητα.
Σε σύγκριση με τη χρήση συμβατικών ναυτιλιακών καυσίμων, το LNG αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά περίπου 25-30%, τις εκπομπές οξειδίων του θείου (SOx) κατά 100% και τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά περίπου 85%. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν διαδοχικά.
Η συμφωνία αυτή επισημοποιήθηκε μόλις μερικές βδομάδες αφότου η MOL παρουσίασε την περιβαλλοντική της στρατηγική «MOL Group Environmental Vision 2.1». Η ιαπωνική εταιρεία έχει ως στόχο την ανθρακική ουδετερότητα έως το 2050 και σκοπεύει να βασιστεί στα οφέλη που προσφέρει το LNG ως καύσιμο για να την επιτύχει.
Υπό το πλαίσιο αυτό, στοχεύει στην ενίσχυση του στόλου της με 90 πλοία καύσης LNG έως το 2030. Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε το ενδιαφέρον της και για άλλες εναλλακτικές μείωσης των εκπομπών του στόλου της, όπως είναι η χρήση βιοκαυσίμων, δίχως να παραμελεί την έρευνα για τα καύσιμα του μέλλοντος, όπως η αμμωνία.
Πάντως, το LNG ως καύσιμο έχει διχάσει τη ναυτιλιακή κοινότητα, καθώς πολλοί θεωρούν πως τα οφέλη που προσφέρει ως προς τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου είναι περιορισμένα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) σκιαγραφεί τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Νέες αναταράξεις προμηνύονται για τις εισαγωγές αργού και τα διυλιστήρια της Κίνας, μετά την επιβολή αμερικανικών κυρώσεων σε έναν από τους πιο κρίσιμους τερματικούς…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του διπλωματικού σώματός της, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης (ΕΥΕΔ), καλεί τα κράτη-μέλη να υποστηρίξουν μια δήλωση που θα επιτρέπει…
Τα πλοία εναλλακτικών καυσίμων συνιστούν μια πρωτοποριακή ‒πλην αβέβαιη κατά πολλούς‒ λύση για την «καθαρή» ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας, και ιδιαίτερα στη ναυτιλία…
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ