
Τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται η επιστροφή του Mayflower Autonomous Ship (MAS400) στο νερό. Το πρώτο υπερατλαντικό ταξίδι δεν ολοκληρώθηκε, καθώς ένα τεχνικό πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα πρόωσης του αυτόνομου σκάφους οδήγησε στη ματαίωση της αποστολής.
Ωστόσο, ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός θαλάσσιων ερευνών ProMare δεν έχει ακόμη αποφασίσει πότε θα επιχειρηθεί ξανά η διάσχιση του Ατλαντικού ωκεανού από το ερευνητικό σκάφος.
Πάντως, προτού το πρόβλημα εκδηλωθεί, το MAS400 διέσχισε 450 ναυτικά μίλια, με μέση ταχύτητα τους επτά κόμβους, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα καλή αποδοτικότητα και ικανότητα προσαρμογής στις εκάστοτε καιρικές συνθήκες.
Υπενθυμίζεται πως το ερευνητικό πλοίο χρησιμοποιεί συστήματα αυτοματοποίησης της IBM, τεχνητή νοημοσύνη και προηγμένες τεχνολογίες για την αξιολόγηση της κατάστασής του, του περιβαλλοντικού αντικτύπου και της αποστολής του και τη μετέπειτα λήψη αποφάσεων.
Μέχρι το MAS400 να επιστρέψει στο νερό, η ProMare θα εκμεταλλευτεί πλήρως την ευκαιρία που παρουσιάστηκε λόγω της ματαίωσης του πρώτου ταξιδιού, έτσι ώστε να αναβαθμίσει τις προηγμένες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί το σκάφος και να το επιθεωρήσει ενδελεχώς.
Φωτό: www.ibm.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ