
Το λιμάνι του Λος Άντζελες προσέθεσε στην αναπτυσσόμενη πλατφόρμα ψηφιακής τεχνολογίας που διαθέτει ένα ακόμα εργαλείο, το οποίο παρέχει μακροπρόθεσμες προβλέψεις για τον μελλοντικό όγκο φορτίου που θα διακινηθεί μέσω του λιμένα. Το αποκαλούμενο «Horizon» αναμένεται να προσφέρει σε ιδιοκτήτες εμπορευμάτων, διαχειριστές τερματικών καθώς και στα υπόλοιπα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας τη δυνατότητα να διαβλέπουν την κίνηση εισαγόμενων, εξαγόμενων και άδειων εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι του Λος Άντζελες έως και έξι μήνες νωρίτερα.
«Είμαστε υπερήφανοι που πρωτοπορούμε με αυτό το νέο εργαλείο προβλέψεων, το οποίο είναι το πρώτο του είδους του», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του λιμένα του Λος Άντζελες, κ. Seroka. «Η προγνωστική τεχνολογία Horizon είναι μία ακόμα υπηρεσία που μπορούμε να προσφέρουμε στα ενδιαφερόμενα μέρη του λιμένα, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν και να κατανείμουν τους πόρους τους καλύτερα, ειδικά εν μέσω μιας περιόδου άνευ προηγουμένου αύξησης των διακινηθέντων φορτίων».
Ανεπτυγμένη σε συνεργασία με την Wabtec, η προγνωστική τεχνολογία του Horizon αξιοποιεί έναν αλγόριθμο, ο οποίος βασίζεται σε τάσεις και ιστορικά δεδομένα όγκου φορτίου που συλλέγονται από το Port Optimizer, την ψηφιακή πύλη διαχείρισης ναυτιλιακών δεδομένων του λιμένα που προωθεί την αποτελεσματική κίνηση των φορτίων από τα τερματικά διαχείρισης. Λαμβάνοντας διαρκώς υπόψη τις μεταβαλλόμενες συνθήκες στο λιμάνι, ο αλγόριθμος παρέχει συνεχώς ενημερώσεις αναφορικά με τους όγκους φορτίου, επιτρέποντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στο Horizon να βελτιώσει τις προγνώσεις του με την πάροδο του χρόνου.
«Τα δεδομένα αποτελούν μια σημαντική πληροφορία για την κίνηση των αγαθών κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και για τους ίδιους τους πελάτες», δήλωσε ο πρόεδρος της Wabtec. Και συμπλήρωσε πως «το εν λόγω εργαλείο αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην προσπάθειά μας να παρέχουμε στους σιδηροδρόμους, στους χερσαίους μεταφορείς και στους διαχειριστές αποθηκών, μεταξύ άλλων, τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να διευκολυνθεί η απρόσκοπτη κίνηση των φορτίων τους μέσα και έξω από τα λιμάνια».
Φωτό: Barrett Ward/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ