
Το λιμάνι του Λος Άντζελες προσέθεσε στην αναπτυσσόμενη πλατφόρμα ψηφιακής τεχνολογίας που διαθέτει ένα ακόμα εργαλείο, το οποίο παρέχει μακροπρόθεσμες προβλέψεις για τον μελλοντικό όγκο φορτίου που θα διακινηθεί μέσω του λιμένα. Το αποκαλούμενο «Horizon» αναμένεται να προσφέρει σε ιδιοκτήτες εμπορευμάτων, διαχειριστές τερματικών καθώς και στα υπόλοιπα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας τη δυνατότητα να διαβλέπουν την κίνηση εισαγόμενων, εξαγόμενων και άδειων εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι του Λος Άντζελες έως και έξι μήνες νωρίτερα.
«Είμαστε υπερήφανοι που πρωτοπορούμε με αυτό το νέο εργαλείο προβλέψεων, το οποίο είναι το πρώτο του είδους του», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του λιμένα του Λος Άντζελες, κ. Seroka. «Η προγνωστική τεχνολογία Horizon είναι μία ακόμα υπηρεσία που μπορούμε να προσφέρουμε στα ενδιαφερόμενα μέρη του λιμένα, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν και να κατανείμουν τους πόρους τους καλύτερα, ειδικά εν μέσω μιας περιόδου άνευ προηγουμένου αύξησης των διακινηθέντων φορτίων».
Ανεπτυγμένη σε συνεργασία με την Wabtec, η προγνωστική τεχνολογία του Horizon αξιοποιεί έναν αλγόριθμο, ο οποίος βασίζεται σε τάσεις και ιστορικά δεδομένα όγκου φορτίου που συλλέγονται από το Port Optimizer, την ψηφιακή πύλη διαχείρισης ναυτιλιακών δεδομένων του λιμένα που προωθεί την αποτελεσματική κίνηση των φορτίων από τα τερματικά διαχείρισης. Λαμβάνοντας διαρκώς υπόψη τις μεταβαλλόμενες συνθήκες στο λιμάνι, ο αλγόριθμος παρέχει συνεχώς ενημερώσεις αναφορικά με τους όγκους φορτίου, επιτρέποντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στο Horizon να βελτιώσει τις προγνώσεις του με την πάροδο του χρόνου.
«Τα δεδομένα αποτελούν μια σημαντική πληροφορία για την κίνηση των αγαθών κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και για τους ίδιους τους πελάτες», δήλωσε ο πρόεδρος της Wabtec. Και συμπλήρωσε πως «το εν λόγω εργαλείο αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην προσπάθειά μας να παρέχουμε στους σιδηροδρόμους, στους χερσαίους μεταφορείς και στους διαχειριστές αποθηκών, μεταξύ άλλων, τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να διευκολυνθεί η απρόσκοπτη κίνηση των φορτίων τους μέσα και έξω από τα λιμάνια».
Φωτό: Barrett Ward/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ