
Το λιμάνι του Λος Άντζελες προσέθεσε στην αναπτυσσόμενη πλατφόρμα ψηφιακής τεχνολογίας που διαθέτει ένα ακόμα εργαλείο, το οποίο παρέχει μακροπρόθεσμες προβλέψεις για τον μελλοντικό όγκο φορτίου που θα διακινηθεί μέσω του λιμένα. Το αποκαλούμενο «Horizon» αναμένεται να προσφέρει σε ιδιοκτήτες εμπορευμάτων, διαχειριστές τερματικών καθώς και στα υπόλοιπα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας τη δυνατότητα να διαβλέπουν την κίνηση εισαγόμενων, εξαγόμενων και άδειων εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι του Λος Άντζελες έως και έξι μήνες νωρίτερα.
«Είμαστε υπερήφανοι που πρωτοπορούμε με αυτό το νέο εργαλείο προβλέψεων, το οποίο είναι το πρώτο του είδους του», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του λιμένα του Λος Άντζελες, κ. Seroka. «Η προγνωστική τεχνολογία Horizon είναι μία ακόμα υπηρεσία που μπορούμε να προσφέρουμε στα ενδιαφερόμενα μέρη του λιμένα, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν και να κατανείμουν τους πόρους τους καλύτερα, ειδικά εν μέσω μιας περιόδου άνευ προηγουμένου αύξησης των διακινηθέντων φορτίων».
Ανεπτυγμένη σε συνεργασία με την Wabtec, η προγνωστική τεχνολογία του Horizon αξιοποιεί έναν αλγόριθμο, ο οποίος βασίζεται σε τάσεις και ιστορικά δεδομένα όγκου φορτίου που συλλέγονται από το Port Optimizer, την ψηφιακή πύλη διαχείρισης ναυτιλιακών δεδομένων του λιμένα που προωθεί την αποτελεσματική κίνηση των φορτίων από τα τερματικά διαχείρισης. Λαμβάνοντας διαρκώς υπόψη τις μεταβαλλόμενες συνθήκες στο λιμάνι, ο αλγόριθμος παρέχει συνεχώς ενημερώσεις αναφορικά με τους όγκους φορτίου, επιτρέποντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στο Horizon να βελτιώσει τις προγνώσεις του με την πάροδο του χρόνου.
«Τα δεδομένα αποτελούν μια σημαντική πληροφορία για την κίνηση των αγαθών κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και για τους ίδιους τους πελάτες», δήλωσε ο πρόεδρος της Wabtec. Και συμπλήρωσε πως «το εν λόγω εργαλείο αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην προσπάθειά μας να παρέχουμε στους σιδηροδρόμους, στους χερσαίους μεταφορείς και στους διαχειριστές αποθηκών, μεταξύ άλλων, τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να διευκολυνθεί η απρόσκοπτη κίνηση των φορτίων τους μέσα και έξω από τα λιμάνια».
Φωτό: Barrett Ward/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…

Επιπλέον 41 δεξαμενόπλοια προστέθηκαν στη λίστα κυρώσεων της ΕΕ, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, τα οποία αποτελούν μέρος του «σκιώδους» στόλου. Τα 41 αυτά…

Ανεξάρτητα από τις αναταράξεις και τους τριγμούς σε γεωπολιτικό επίπεδο, καθώς και όλες τις συναφείς κυρώσεις που βαραίνουν το θαλάσσιο εμπόριο πετρελαίου, οι πλοιοκτήτες…

Σε φάση «δομικής αποσύνδεσης» προσφοράς και ζήτησης εισέρχεται η γαλλική αγορά ενέργειας, σύμφωνα με την Kpler, καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη υποδεικνύουν πλέον καθεστώς διαρθρωτικής…

Σε καθεστώς παρατεταμένης στασιμότητας παραμένει η αγορά ανακύκλωσης πλοίων, με την περιορισμένη προσφορά χωρητικότητας, τροφοδοτούμενη κυρίως από τον τομέα των bulkers, να μην επαρκεί…

Τα στοιχεία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για το εννεάμηνο του 2025 σκιαγραφούν μια σαφή μετατόπιση της δυναμικής στους 15 κορυφαίους λιμένες της ΕΕ, σύμφωνα με το…

Σε αναθεώρηση-έκπληξη των εκτιμήσεων παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος για το 2026 προχώρησε η Vale, ορίζοντας το νέο εύρος στους 335-345 εκατ. τόνους, έναντι της προηγούμενης πρόβλεψης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ