
H Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) επιχειρεί να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου, ανακοινώνοντας την απόκτηση του 40% της θυγατρικής της Methanex, Waterfront Shipping (WFS).
Η συμφωνία ανέρχεται στα $145 εκατ., με τη Methanex να διατηρεί το 60% της WFS. H Waterfront Shipping διαθέτει έναν στόλο 30 δεξαμενόπλοιων μεθανόλης.
«Με τη Methanex να αποτελεί τον κορυφαίο παραγωγό μεθανόλης, την WFS τον κορυφαίο μεταφορέα μεθανόλης και τη μεγάλη εμπειρία της MOL στον χώρο των θαλάσσιων μεταφορών, οι εταίροι σκοπεύουν να προάγουν την εμπορευματοποίηση της μεθανόλης, συμπεριλαμβανομένης της ανανεώσιμης μεθανόλης, ως βιώσιμου ναυτιλιακού καυσίμου», σημειώνεται στην ανακοίνωση της ΜOL.
Η στρατηγική αυτή συνεργασία πρόκειται να ενισχύσει την εταιρική σχέση που έχουν εδώ και 30 χρόνια οι τρεις εταιρείες, οι οποίες το 2016 σε συνεργασία και με άλλους εταίρους κατασκεύασαν από κοινού το πρώτο παγκοσμίως ποντοπόρο πλοίου διπλού καυσίμου, το οποίο χρησιμοποιεί μεθανόλη ως καύσιμο.
Η μεθανόλη αποτελεί ένα ασφαλές, οικονομικά ανταγωνιστικό ναυτιλιακό καύσιμο το οποίο μπορεί να πληροί τους ισχύοντες αλλά και τους μελλοντικούς κανονισμούς περί εκπομπών. Η χρήση της ως καύσιμο πλοίων μπορεί να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του θείου (SOx) έως και κατά 99%, τις εκπομπές σωματιδίων (PM) έως και κατά 95% και τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) έως και κατά 80% σε σύγκριση με τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, ενώ η καύση της παράγει έως και 15% λιγότερες εκπομπές CO2.
Επιπλέον, η μεθανόλη η οποία παράγεται από ανανεώσιμες πηγές μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 έως και κατά 95% σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, αποτελώντας μια βιώσιμη λύση για την επίτευξη των στόχων απανθρακοποίησης του ΙΜΟ, χωρίς να παρουσιάζει προβλήματα συμβατότητας με τις υπάρχουσες τεχνολογίες κινητήρων διπλού καυσίμου
Φωτό: www.wfs-cl.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ