
H Ομοσπονδιακή Ναυτιλιακή Επιτροπή (Federal Maritime Commission – FMC) και το Τμήμα Αντιμονοπωλιακής Νομοθεσίας του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ υπέγραψαν προ ολίγων ημερών ένα μνημόνιο συνεργασίας (MoU), προκειμένου να ενισχυθεί η συνεργασία και η επικοινωνία τους αναφορικά με τις εκατέρωθεν αρμοδιότητες εποπτείας και επιβολής των κανόνων που διέπουν την αγορά των τακτικών γραμμών.
Ο πρόεδρος της FMC, Daniel Maffei, και ο αναπληρωτής βοηθός γενικός εισαγγελέας Richard Powers υπέγραψαν το πρώτο στα χρονικά MoU μεταξύ των δύο κρατικών υπηρεσιών στις ΗΠΑ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το MoU έρχεται σε συνέχεια του εκτελεστικού διατάγματος που εξέδωσε ο πρόεδρος Μπάιντεν στις 9 Ιουλίου αναφορικά με την αντιμετώπιση των αντι-ανταγωνιστικών πρακτικών σε μια σειρά κλάδων, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται και η αγορά των τακτικών γραμμών.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, το MoU διαμορφώνει ένα πλαίσιο για την FMC και το Τμήμα Αντιμονοπωλιακής Νομοθεσίας, προκειμένου να συνεχίσουν τις τακτικές συζητήσεις και την αξιολόγηση της εφαρμογής της νομοθεσίας και των ρυθμιστικών ζητημάτων που επηρεάζουν τις συνθήκες του ανταγωνισμού στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Επιπροσθέτως, το MoU αφορά και την ανταλλαγή πληροφοριών και τεχνογνωσίας μεταξύ των δύο υπηρεσιών, οι οποίες μπορεί να είναι σχετικές και χρήσιμες για την εκπλήρωση των καθηκόντων επίβλεψης και εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας. Οι ανταλλαγές αυτές θα διεξάγονται με τρόπο κατάλληλο και σύμφωνο με τους ισχύοντες νομικούς και εμπιστευτικούς περιορισμούς.
«Η FMC έχει έναν σημαντικό ρόλο να επιτελέσει ως οικονομικός ρυθμιστής στην εφαρμογή της νομοθεσίας σε μια ζωτικής σημασίας βιομηχανία. Ως εκ τούτου, θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βελτιώσουμε τη δυνατότητα της Αρχής να προστατεύει την ακεραιότητα της αγοράς. Το μνημόνιο μεταξύ της Επιτροπής και του Υπουργείου Δικαιοσύνης ενισχύει τη δυνατότητα της FMC να εντοπίζει, να αντιμετωπίζει και να υποβάλει διώξεις για παραβιάσεις του νόμου περί αντι-ανταγωνιστικής συμπεριφοράς στους παίκτες της αγοράς», δήλωσε ο πρόεδρος της FMC, κ. Maffei.
Φωτό: Melk Hagelslag/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Καθώς η αναζωογόνηση των εγχώριων ναυπηγείων συνιστά πλέον επιτακτική προτεραιότητα της Ιαπωνίας, το Τόκιο δρομολογεί την πιο φιλόδοξη προσπάθεια των τελευταίων δεκαετιών προς αυτή…
Έναν ισχυρό ενεργειακό πόλο, με σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και δυναμική επέκταση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργούν οι Όμιλοι Motor Oil και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ