
Τη Δευτέρα 12 Ιουλίου, το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε την επίτευξη συμφωνίας με το Κατάρ σχετικά με την αγορά σταθερών ποσοτήτων LNG για είκοσι χρόνια από το 2025.
Με τη νέα συμφωνία, η Korea Gas Corp. θα αυξήσει τις εισαγωγές LNG από το Κατάρ κατά 2 εκατ. τόνους, στα 6,1 εκατ. τόνους LNG ανά έτος, μετά το 2025. Αυτή τη στιγμή, η κρατική εταιρεία ενέργειας της Νότιας Κορέας εισάγει κάθε χρόνο 9 εκατ. τόνους LNG από το Κατάρ, ωστόσο εκτιμήσεις κάνουν λόγο για μείωση στους 4,1 εκατ. τόνους LNG έως το 2025.
Αξιωματούχος του υπουργείου της Νότιας Κορέας κάνει λόγο για μακροπρόθεσμες σχέσεις με το Κατάρ, που θα επεκταθούν και σε άλλους τομείς, όπως οι παραγγελίες νέων πλοίων μεταφοράς LNG στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας από πλευράς Κατάρ για την κάλυψη των μεταφορικών αναγκών.
Το 2020, το Κατάρ παρείχε το 22% των LNG εισαγωγών της Νότιας Κορέας, με την Αυστραλία να είναι δεύτερη με 20%. Ακόμη και αν η Αυστραλία ξεπέρασε το 2019 το Κατάρ στις εξαγωγές LNG παγκοσμίως και οι ΗΠΑ έχουν ως στόχο να ξεπεράσουν και τις δύο χώρες έως το 2024, το Κατάρ σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγή του κατά 64% έως το 2027.
Στόχος του Κατάρ είναι να διατηρήσει τον τίτλο του ως ο φθηνότερος παραγωγός LNG. Η απότομη αύξηση της παραγωγής του Κατάρ πιθανόν να συνεπάγεται μείωση του κόστους, κάτι που ωστόσο μένει να επιβεβαιωθεί και εξαρτάται από επιτυχημένη πρακτική οικονομιών κλίμακας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ