
Η ελβετική εταιρεία ανάπτυξης κινητήρων WinGD έχει λάβει μέσα στο 2021 περισσότερες από 80 παραγγελίες για κινητήρες μεγάλου μεγέθους, καθώς οι πλοιοκτήτες συνεχίζουν να επενδύουν σε μεγάλα containerships. Το βιβλίο παραγγελιών της WinGD για τον διαμέτρου 920 mm κινητήρα X92-B έχει αυξηθεί κατά έξι φορές σε σύγκριση με τον αντίστοιχο αριθμό των κινητήρων που είχαν παραγγελθεί πέρυσι τέτοια περίοδο.
Η WinGD έλαβε σημαντικό μερίδιο στο πρόσφατο κύμα παραγγελιών για μεγάλα containerships, καθώς η MSC, για παράδειγμα, ανέθεσε στην εταιρεία να εξοπλίσει μεγάλο ποσοστό των νεότευκτων πλοίων που έχει παραγγείλει.
Ο X92-B αποτελεί τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο δίχρονο κινητήρα του χαρτοφυλακίου της WinGD, ο οποίος παρέχει την καλύτερη δυνατή απόδοση πρόωσης για τα σύγχρονα Large και Ultra Large containerships, ενώ είναι διαθέσιμος σε διαμορφώσεις από 6 έως και 12 κυλίνδρους, καλύπτοντας ένα εύρος ισχύος από 24.420 kW έως 77.400 kW.
Καθώς όμως αυξάνεται η ζήτηση για κινητήρες μεγάλης διαμέτρου που καταναλώνουν καύσιμο LNG, μιας και οι πλοιοκτήτες αναζητούν τρόπους μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και του κόστους των καυσίμων, η WinGD έχει αναπτύξει και τον κινητήρα X92DF, ο οποίος αποτελεί τον ισχυρότερο κινητήρα διπλού καυσίμου στον κόσμο που λειτουργεί με κύκλο Otto. Ο εν λόγω κινητήρας έκανε το ντεμπούτο του στην πρωτοποριακή σειρά των εννέα containerships χωρητικότητας 23.000 TEUs, τα οποία παρέλαβε η CMA CGM στις αρχές του 2020.
Φωτό: WindGD
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ