
Η ελβετική εταιρεία ανάπτυξης κινητήρων WinGD έχει λάβει μέσα στο 2021 περισσότερες από 80 παραγγελίες για κινητήρες μεγάλου μεγέθους, καθώς οι πλοιοκτήτες συνεχίζουν να επενδύουν σε μεγάλα containerships. Το βιβλίο παραγγελιών της WinGD για τον διαμέτρου 920 mm κινητήρα X92-B έχει αυξηθεί κατά έξι φορές σε σύγκριση με τον αντίστοιχο αριθμό των κινητήρων που είχαν παραγγελθεί πέρυσι τέτοια περίοδο.
Η WinGD έλαβε σημαντικό μερίδιο στο πρόσφατο κύμα παραγγελιών για μεγάλα containerships, καθώς η MSC, για παράδειγμα, ανέθεσε στην εταιρεία να εξοπλίσει μεγάλο ποσοστό των νεότευκτων πλοίων που έχει παραγγείλει.
Ο X92-B αποτελεί τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο δίχρονο κινητήρα του χαρτοφυλακίου της WinGD, ο οποίος παρέχει την καλύτερη δυνατή απόδοση πρόωσης για τα σύγχρονα Large και Ultra Large containerships, ενώ είναι διαθέσιμος σε διαμορφώσεις από 6 έως και 12 κυλίνδρους, καλύπτοντας ένα εύρος ισχύος από 24.420 kW έως 77.400 kW.
Καθώς όμως αυξάνεται η ζήτηση για κινητήρες μεγάλης διαμέτρου που καταναλώνουν καύσιμο LNG, μιας και οι πλοιοκτήτες αναζητούν τρόπους μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και του κόστους των καυσίμων, η WinGD έχει αναπτύξει και τον κινητήρα X92DF, ο οποίος αποτελεί τον ισχυρότερο κινητήρα διπλού καυσίμου στον κόσμο που λειτουργεί με κύκλο Otto. Ο εν λόγω κινητήρας έκανε το ντεμπούτο του στην πρωτοποριακή σειρά των εννέα containerships χωρητικότητας 23.000 TEUs, τα οποία παρέλαβε η CMA CGM στις αρχές του 2020.
Φωτό: WindGD
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ