
H αμερικανική εταιρεία έρευνας και ανάπτυξης Hyperloop Transportation Technologies (HyperloopTT) και ο διαχειριστής τερματικών του λιμένα του Αμβούργου Hafen und Logistik AG (HHLA) ανακοίνωσαν ότι θα παρουσιάσουν στο προσεχές ΙTS World Congress μια προσομοίωση εικονικής πραγματικότητας για το πώς θα είναι η ενδοχώρια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων από τους λιμένες με τη χρήση της τεχνολογίας του Hyperloop. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά πίσω από την ιδέα αναπτύχθηκαν από τις δύο εταιρείες κατά τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Στόχος του εγχειρήματος είναι η αύξηση της χωρητικότητας και της αποτελεσματικότητας των τερματικών διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων, η μείωση του περιβαλλοντικού τους αντικτύπου καθώς και ο περιορισμός της συμφόρησης στα λιμάνια παγκοσμίως.
Η HyperloopTT και η HHLA συνήψαν μια συνεργατική συμφωνία στα τέλη του 2018. Το πρώτο τους βήμα ήταν να αναπτύξουν μια μελέτη αναφορικά με την ιδέα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του HyperPort. Ειδικότερα, το HyperPort αναπτύχθηκε με βάση τα υφιστάμενα βιομηχανικά πρότυπα και αποτελεί μια plug-and-play (εγκατάστασης και άμεσης λειτουργίας) λύση για τους λιμένες. Η εν λόγω ιδέα καθιστά εφικτή τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε πολύ υψηλές ταχύτητες για εκατοντάδες χιλιόμετρα. Το σύστημα μάλιστα μπορεί αξιόπιστα, αποτελεσματικά και με ασφάλεια να μεταφέρει έως και 2.800 TEUs σε ημερήσια βάση, χωρίς να επιβαρύνει την κίνηση ή το περιβάλλον. Οι ξεχωριστές κάψουλες του HyperPort διαθέτουν χώρο για τη μεταφορά δύο εμπορευματοκιβωτίων 20 ποδών ή ενός 40 ή 45 ποδών αντίστοιχα.
Το σχετικό βίντεο που ανάρτησε η HHLA:
https://www.youtube.com/watch?v=-5vi_DKmNXY
Σύμφωνα με τον κ. Gerlinde, υπεύθυνο του project από την πλευρά της HHLA, «o μόνος τρόπος για να προετοιμαστείς για το μέλλον είναι να καινοτομήσεις». Για τον λόγο αυτό θεωρεί ότι η τεχνολογία της Hyperloop είναι η κατάλληλη προκειμένου η μεταφορά αγαθών να προχωρήσει σε νέα επίπεδα. Ειδικότερα, εκτιμά ότι η ιδέα του HyperPort αποτελεί μια εναλλακτική λύση στα υφιστάμενα μεταφορικά συστήματα, προκειμένου να σχεδιαστούν οι εμπορευματικές μεταφορές του μέλλοντος σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά.
Φωτό: HHLA / Mormedi
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η σύγκρουση ανάμεσα στο Ισραήλ και το Ιράν κλιμακώνεται, η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις που διαταράσσουν την εύρυθμη λειτουργία των…
Σημαντικές αλλαγές έρχονται για την τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS), καθώς η παγκόσμια κοινότητα ενισχύει τις προσπάθειές της για την αντιμετώπιση της κλιματικής…
H COSCO βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για να συμμετάσχει σε μια παγκόσμια κοινοπραξία, στοχεύοντας στην απόκτηση των μετοχών του δισεκατομμυριούχου Li Ka-shing, σε διάφορα λιμάνια…
Το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να ανακοινώσει νέες κυρώσεις κατά της Ρωσίας, με στόχο να «περιορίσει την πολεμική μηχανή του Πούτιν», μαζί με άλλους συμμάχους…
Τριπλασιασμό καταγράφουν, σε σχέση με μία εβδομάδα πριν, τα ασφάλιστρα κινδύνου πολέμου (war risk premiums) για διά θαλάσσης μεταφορές στο Ισραήλ, καθώς εντείνονται οι…
Με σημαντικές απώλειες ολοκληρώθηκε η εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 19 Ιουνίου για τους ναύλους των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, έπειτα από ένα εκρηκτικό ράλι…
Η επιτυχής ολοκλήρωση της πρώτης ιστορικά μεταφοράς αμμωνίας από πλοίο σε πλοίο (Ship-to-Ship, STS) στον χώρο αγκυροβολίας στο λιμάνι Dampier στη Δυτική Αυστραλία είναι…
Σε χαμηλά τετραετίας κυμαίνονται τις τελευταίες ημέρες οι τιμές της ζάχαρης, καθώς η εκτιμήσεις για υπερβάλλουσα προσφορά ασκούν καθοδικές πιέσεις στις τιμές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ