
Η Okeanis Eco Tankers Corp. ανακοίνωσε ότι υπέγραψε μνημόνιο συμφωνίας για την πώληση των VLCCs Nissos Santorini και Nissos Antiparos έναντι $180 εκατ. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση της εταιρείας, η πώληση θα ολοκληρωθεί με την παράδοση του τελευταίου πλοίου στη νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία το αργότερο μέχρι τον Νοέμβριο του 2021.
Την ίδια στιγμή, η Okeanis συμφώνησε για την απόκτηση δύο eco VLCCs (resale VLCCs), εξοπλισμένων με scrubbers ανοιχτού βρόγχου και χωρητικότητας 300.000 dwt. έκαστο. Tα πλοία βρίσκονται υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας από εταιρείες που ελέγχονται από τον πρόεδρο και CEO της Okeanis Eco Tankers κ. Ιωάννη Αλαφούζο. Τα δύο υπερδεξαμενόπλοια θα αποκτηθούν έναντι $194 εκατ. και θα παραδοθούν μεταξύ του α’ τριμήνου του 2022 και του β΄ τριμήνου του 2022 αντίστοιχα.
Τέλος η εταιρεία ανακοίνωσε ότι προέβη στην αντικατάσταση των χρονοναυλώσεων των Nissos Rhenia και Nissos Despotiko προχωρώντας στις εξής ενέργειες:
-Μεταφορά των εναπομεινάντων δυο ετών της χρονοναύλωσης του Nissos Keros με μια παγκόσμια εταιρεία ενέργειας με ηγετική θέση στην αγορά στο Nissos Despotiko.
-Μεταφορά των εναπομεινάντων έξι μηνών χρονοναύλωσης του VLCC Nissos Donoussa με μια κορυφαία εταιρεία πετρελαίου στο Nissos Rhenia.
Ο κ. Ιωάννης Αλαφούζος τόνισε: «Οι δράσεις μας θα δώσουν τη δυνατότητα στην Okeanis Eco Tankers να βελτιστοποιήσει και να αυξήσει την έκθεση των VLCCs στην spot αγορά ενόψει μιας ανάκαμψης της αγοράς των δεξαμενόπλοιων που αναμένουμε τον χειμώνα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ