
															Η Okeanis Eco Tankers Corp. ανακοίνωσε ότι υπέγραψε μνημόνιο συμφωνίας για την πώληση των VLCCs Nissos Santorini και Nissos Antiparos έναντι $180 εκατ. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση της εταιρείας, η πώληση θα ολοκληρωθεί με την παράδοση του τελευταίου πλοίου στη νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία το αργότερο μέχρι τον Νοέμβριο του 2021.
Την ίδια στιγμή, η Okeanis συμφώνησε για την απόκτηση δύο eco VLCCs (resale VLCCs), εξοπλισμένων με scrubbers ανοιχτού βρόγχου και χωρητικότητας 300.000 dwt. έκαστο. Tα πλοία βρίσκονται υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας από εταιρείες που ελέγχονται από τον πρόεδρο και CEO της Okeanis Eco Tankers κ. Ιωάννη Αλαφούζο. Τα δύο υπερδεξαμενόπλοια θα αποκτηθούν έναντι $194 εκατ. και θα παραδοθούν μεταξύ του α’ τριμήνου του 2022 και του β΄ τριμήνου του 2022 αντίστοιχα.
Τέλος η εταιρεία ανακοίνωσε ότι προέβη στην αντικατάσταση των χρονοναυλώσεων των Nissos Rhenia και Nissos Despotiko προχωρώντας στις εξής ενέργειες:
-Μεταφορά των εναπομεινάντων δυο ετών της χρονοναύλωσης του Nissos Keros με μια παγκόσμια εταιρεία ενέργειας με ηγετική θέση στην αγορά στο Nissos Despotiko.
-Μεταφορά των εναπομεινάντων έξι μηνών χρονοναύλωσης του VLCC Nissos Donoussa με μια κορυφαία εταιρεία πετρελαίου στο Nissos Rhenia.
Ο κ. Ιωάννης Αλαφούζος τόνισε: «Οι δράσεις μας θα δώσουν τη δυνατότητα στην Okeanis Eco Tankers να βελτιστοποιήσει και να αυξήσει την έκθεση των VLCCs στην spot αγορά ενόψει μιας ανάκαμψης της αγοράς των δεξαμενόπλοιων που αναμένουμε τον χειμώνα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ