Hapag-Lloyd: Πρωτοβουλία για τη βελτίωση της αξιοπιστίας των δρομολογίων

Hapag-Lloyd: Πρωτοβουλία για τη βελτίωση της αξιοπιστίας των δρομολογίων

36
Hapag-Lloyd: Πρωτοβουλία για τη βελτίωση της αξιοπιστίας των δρομολογίων

H γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd ανακοίνωσε την ανάληψη μιας νέας πρωτοβουλίας προκειμένου να αντιμετωπίσει μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις που ταλανίζουν την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία και αφορά στην αξιοπιστία των δρομολογίων. Ειδικότερα, λόγω της υψηλής ζήτησης, των περιορισμών που έχει επιβάλει η πανδημία αλλά και του ατυχήματος στη Διώρυγα του Σουέζ, η αγορά τακτικών γραμμών βιώνει τη χειρότερη επιχειρησιακή κρίση εδώ και χρόνια, καθώς καλείται να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις, όπως η συμφόρηση στους λιμένες, οι καθυστερήσεις των πλοίων και οι υπερφορτωμένες, λόγω του υψηλού φόρτου διαχείρισης εμπορευμάτων, υποδομές.

Παρά τις ανωτέρω δυσκολίες, η Hapag-Lloyd, με την εν λόγω πρωτοβουλία, επαναδιατυπώνει για μία ακόμα φορά τη δέσμευσή της να αντιμετωπίσει αυτή την κρίσιμη πτυχή των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της. Ο ξεκάθαρος στόχος της εταιρείας είναι να αναβαθμίσει τη διαφάνεια αναφορικά με την αξιοπιστία και τη συνέπεια των δρομολογίων της. Αυξάνοντας το ποσοστό των πλοίων που εκτελούν βάσει προγράμματος τα δρομολόγιά τους, ο μεταφορέας στοχεύει στην αύξηση της αξιοπιστίας των εφοδιαστικών αλυσίδων και στη διατήρηση της θέσης που κατέχει μεταξύ των τριών κορυφαίων εταιρειών (από τις 15 μεγαλύτερες) αναφορικά με την αξιοπιστία των δρομολογίων της.

Για τον λόγο αυτόν, η Hapag-Lloyd προβαίνει σε σημαντικές αλλαγές σε πολλές λειτουργικές διαδικασίες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η αναβάθμιση της συνεργασίας με τα τερματικά, τους λιμένες και όλους τους χερσαίους συνεργάτες προκειμένου να μειωθούν οι καθυστερήσεις. Επιπροσθέτως, η εταιρεία μεταβάλλει το πρόγραμμά της και τη διαχείριση των δρομολογίων της, ώστε να παρέχει πιο ακριβείς χρόνους άφιξης και παραλαβής των εμπορευματοκιβωτίων. Σε αυτό το πλαίσιο, προσφάτως, η εταιρεία προέβη σε τροποποίηση δρομολογίου της στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Μεσογείου, στην ακύρωση των προσωρινών κρατήσεων για εισαγόμενα φορτία που προορίζονται για τα ανατολικά λιμάνια της Μαλαισίας, καθώς και στην προσαρμογή των δρομολογίων που θα έδεναν προσεχώς στο λιμάνι του Yantian, προκειμένου να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις. Σε κάθε περίπτωση, με τη δεδομένη κατάσταση στην αγορά, καθυστερήσεις θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν, ωστόσο με την αναβάθμιση των λειτουργικών διαδικασιών και των προβλέψεων άφιξης οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν ενημερώσεις γρηγορότερα και πιο αξιόπιστα ούτως ώστε να βελτιώσουν τον σχεδιασμό τους.

Η Hapag-Lloyd, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα ακολουθήσει την πρακτική της πλήρους διαφάνειας αναφορικά με την αξιοπιστία των δρομολογίων της, μέσω ενός Πίνακα Ελέγχου για τους πελάτες της. Ειδικότερα, στον εν λόγω πίνακα θα καταγράφονται η απόδοση αλλά και η θέση της εταιρείας σε σχέση με τα επίπεδα της παγκόσμιας αγοράς.

Εντούτοις, με την εν λόγω πρωτοβουλία η Hapag-Lloyd επαναβεβαιώνει τη φιλοδοξία της να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της όσον αφορά την παρεχόμενη ποιότητα ακόμα και εν καιρώ πανδημίας. Τέλος, στο πλαίσιο εφαρμογής της Στρατηγικής 2023 που έχει καταρτίσει, η εταιρεία βελτιώνει σημαντικά τις υπηρεσίες προς τους πελάτες προκειμένου να αναδειχθεί στην καλύτερη εταιρεία σε όρους ποιότητας στην αγορά τακτικών γραμμών.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.