
Η εταιρεία Global Ship Lease ανακοίνωσε προ ολίγων ημερών ότι προέβη σε συμφωνία για την απόκτηση δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Borealis Finance LLC, η μέση χωρητικότητα των οποίων είναι περίπου τα 3.000 TEUs, ενώ ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας τους είναι τα έντεκα έτη. Το συνολικό ποσό για την εν λόγω αγορά ανήλθε στα $233,9 εκατ.
Όλα τα πλοία είναι ναυλωμένα για τους επόμενους τρεις έως και είκοσι πέντε μήνες από μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά τακτικών γραμμών. Με την προσθήκη των δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 62 containerships, η συνολική χωρητικότητα των οποίων ανέρχεται στα 322.770 TEUs, γεγονός που καθιστά την Global Ship Lease την όγδοη μεγαλύτερη ναυλώτρια εταιρεία (Νon-Οperating Οwner ‒ ΝΟΟ) containerships σε όρους χωρητικότητας.
Τα δώδεκα πλοία, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, θα παραδοθούν κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021. Η Global Ship Lease αναμένει ότι θα χρηματοδοτήσει τη συγκεκριμένη αγορά με διαθέσιμα μετρητά, νέο τραπεζικό δανεισμό καθώς και μέσω της έκδοσης στους πωλητές $35 εκατ. από τα υφιστάμενα 8% μη εξασφαλισμένα γραμμάτια (Senior Unsecured Notes).
Ο κ. Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε ότι η συμφωνία για την αγορά των δώδεκα πλοίων θα επιδράσει θετικά στις ταμειακές ροές από την πρώτη κιόλας ημέρα, χωρίς να απαιτηθεί πρόσθετη έκδοση κοινών μετοχών. Τα πλοία έχουν έναν ελκυστικό συνδυασμό υφιστάμενων μεσοπρόθεσμων ναυλώσεων καθώς και ανοδικές προοπτικές στο σχετικά άμεσο μέλλον μέσα από την ανανέωση των ναυλώσεων σε μια περίοδο που τόσο οι τιμές ναύλωσης όσο και η διάρκειά τους είναι σημαντικά υψηλότερες από τα επίπεδα των τελευταίων ετών. Τέλος, η προσθήκη των εν λόγω πλοίων στον στόλο της Global Ship Lease θα αυξήσει την έκθεση της εταιρείας στα τμήματα της αγοράς των feeder και των Handysize πλοίων, των οποίων οι τιμές ναύλωσης έχουν εκτοξευτεί λόγω της ισχυρής ζήτησης. Μάλιστα, ήδη η εταιρεία έχει ξεκινήσει συζητήσεις προκειμένου να εξασφαλίσει τη μελλοντική ναύλωσή τους με όρους που να αντικατοπτρίζουν τις εξαιρετικά ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Οι απευθείας πτήσεις μεταξύ της Ινδίας και της Κίνας, ύστερα από μακροχρόνια παύση, είναι γεγονός, καθώς οι σχέσεις μεταξύ των χωρών φαίνεται να εξομαλύνονται…

Τα Center for Biological Diversity και Friends of the Earth προχώρησαν πρόσφατα σε μήνυση κατά της κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ. Ως αιτία προβάλλεται η…

Με αφορμή την επικείμενη επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η Isalos.net παρουσιάζει το κεντρικό άρθρο των Ναυτικών Χρονικών, που δημοσιεύθηκε λίγες ημέρες μετά την έναρξη…

Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ