
Η εταιρεία Global Ship Lease ανακοίνωσε προ ολίγων ημερών ότι προέβη σε συμφωνία για την απόκτηση δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Borealis Finance LLC, η μέση χωρητικότητα των οποίων είναι περίπου τα 3.000 TEUs, ενώ ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας τους είναι τα έντεκα έτη. Το συνολικό ποσό για την εν λόγω αγορά ανήλθε στα $233,9 εκατ.
Όλα τα πλοία είναι ναυλωμένα για τους επόμενους τρεις έως και είκοσι πέντε μήνες από μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά τακτικών γραμμών. Με την προσθήκη των δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 62 containerships, η συνολική χωρητικότητα των οποίων ανέρχεται στα 322.770 TEUs, γεγονός που καθιστά την Global Ship Lease την όγδοη μεγαλύτερη ναυλώτρια εταιρεία (Νon-Οperating Οwner ‒ ΝΟΟ) containerships σε όρους χωρητικότητας.
Τα δώδεκα πλοία, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, θα παραδοθούν κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021. Η Global Ship Lease αναμένει ότι θα χρηματοδοτήσει τη συγκεκριμένη αγορά με διαθέσιμα μετρητά, νέο τραπεζικό δανεισμό καθώς και μέσω της έκδοσης στους πωλητές $35 εκατ. από τα υφιστάμενα 8% μη εξασφαλισμένα γραμμάτια (Senior Unsecured Notes).
Ο κ. Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε ότι η συμφωνία για την αγορά των δώδεκα πλοίων θα επιδράσει θετικά στις ταμειακές ροές από την πρώτη κιόλας ημέρα, χωρίς να απαιτηθεί πρόσθετη έκδοση κοινών μετοχών. Τα πλοία έχουν έναν ελκυστικό συνδυασμό υφιστάμενων μεσοπρόθεσμων ναυλώσεων καθώς και ανοδικές προοπτικές στο σχετικά άμεσο μέλλον μέσα από την ανανέωση των ναυλώσεων σε μια περίοδο που τόσο οι τιμές ναύλωσης όσο και η διάρκειά τους είναι σημαντικά υψηλότερες από τα επίπεδα των τελευταίων ετών. Τέλος, η προσθήκη των εν λόγω πλοίων στον στόλο της Global Ship Lease θα αυξήσει την έκθεση της εταιρείας στα τμήματα της αγοράς των feeder και των Handysize πλοίων, των οποίων οι τιμές ναύλωσης έχουν εκτοξευτεί λόγω της ισχυρής ζήτησης. Μάλιστα, ήδη η εταιρεία έχει ξεκινήσει συζητήσεις προκειμένου να εξασφαλίσει τη μελλοντική ναύλωσή τους με όρους που να αντικατοπτρίζουν τις εξαιρετικά ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ