
Η εταιρεία Global Ship Lease ανακοίνωσε προ ολίγων ημερών ότι προέβη σε συμφωνία για την απόκτηση δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Borealis Finance LLC, η μέση χωρητικότητα των οποίων είναι περίπου τα 3.000 TEUs, ενώ ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας τους είναι τα έντεκα έτη. Το συνολικό ποσό για την εν λόγω αγορά ανήλθε στα $233,9 εκατ.
Όλα τα πλοία είναι ναυλωμένα για τους επόμενους τρεις έως και είκοσι πέντε μήνες από μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά τακτικών γραμμών. Με την προσθήκη των δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 62 containerships, η συνολική χωρητικότητα των οποίων ανέρχεται στα 322.770 TEUs, γεγονός που καθιστά την Global Ship Lease την όγδοη μεγαλύτερη ναυλώτρια εταιρεία (Νon-Οperating Οwner ‒ ΝΟΟ) containerships σε όρους χωρητικότητας.
Τα δώδεκα πλοία, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, θα παραδοθούν κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021. Η Global Ship Lease αναμένει ότι θα χρηματοδοτήσει τη συγκεκριμένη αγορά με διαθέσιμα μετρητά, νέο τραπεζικό δανεισμό καθώς και μέσω της έκδοσης στους πωλητές $35 εκατ. από τα υφιστάμενα 8% μη εξασφαλισμένα γραμμάτια (Senior Unsecured Notes).
Ο κ. Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε ότι η συμφωνία για την αγορά των δώδεκα πλοίων θα επιδράσει θετικά στις ταμειακές ροές από την πρώτη κιόλας ημέρα, χωρίς να απαιτηθεί πρόσθετη έκδοση κοινών μετοχών. Τα πλοία έχουν έναν ελκυστικό συνδυασμό υφιστάμενων μεσοπρόθεσμων ναυλώσεων καθώς και ανοδικές προοπτικές στο σχετικά άμεσο μέλλον μέσα από την ανανέωση των ναυλώσεων σε μια περίοδο που τόσο οι τιμές ναύλωσης όσο και η διάρκειά τους είναι σημαντικά υψηλότερες από τα επίπεδα των τελευταίων ετών. Τέλος, η προσθήκη των εν λόγω πλοίων στον στόλο της Global Ship Lease θα αυξήσει την έκθεση της εταιρείας στα τμήματα της αγοράς των feeder και των Handysize πλοίων, των οποίων οι τιμές ναύλωσης έχουν εκτοξευτεί λόγω της ισχυρής ζήτησης. Μάλιστα, ήδη η εταιρεία έχει ξεκινήσει συζητήσεις προκειμένου να εξασφαλίσει τη μελλοντική ναύλωσή τους με όρους που να αντικατοπτρίζουν τις εξαιρετικά ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…

Τη χρηματοδότηση της προμήθειας και εγκατάστασης του νέου συστήματος γεωεντοπισμού για όλες τις σιδηροδρομικές αμαξοστοιχίες αναλαμβάνει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών. Σύμφωνα με ανακοίνωση του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ