
Η εταιρεία τακτικών γραμμών Yang Ming Marine Transport Corp. (Yang Ming) ανακοίνωσε ότι παρέλαβε ένα ακόμα νέο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 11.000 TEUs, στα τέλη του προηγούμενου μήνα, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστική λειτουργία της. Το νέο containership θα ενταχθεί στο δρομολόγιο της εταιρείας που εξυπηρετεί τον εμπορικό δρόμο Άπω Ανατολής-Νότιας Αμερικής, προκειμένου να αναβαθμίσει την αποτελεσματικότητα των μεταφορών μεταξύ της Ασίας και της ανατολικής ακτής της Νότιας Αμερικής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, για να ενισχυθεί περαιτέρω η μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη λειτουργική αποδοτικότητα του στόλου της εταιρείας, η Yang Ming έχει προβεί στην παραγγελία συνολικά 14 containerships, χωρητικότητας 11.000 TEUs, μέσω μακροπρόθεσμων συμφωνιών ναύλωσης με πλοιοκτήτες. Το «YM Tiptop» είναι το πέμπτο που παραδίδεται στη σειρά. Με μήκος 332,2 μ., πλάτος 48,2 μ., βύθισμα 16 μ., το «YM Tiptop» προσφέρει αυξημένη λειτουργική αποδοτικότητα και ασφάλεια, ενώ ενσωματώνει και πολλά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά τα οποία συνεισφέρουν στην εξοικονόμηση ενέργειας και στη μείωση των συνολικών εκπομπών. Επιπλέον, οι ανωτέρω διαστάσεις επιτρέπουν στο πλοίο να εξυπηρετεί όλους τους εμπορικούς δρόμους και όλα τα σημαντικά λιμάνια ανά τον κόσμο, αλλά και να διέρχεται από τη Διώρυγα του Παναμά χωρίς περιορισμούς, γεγονός που αυξάνει την ευελιξία της εταιρείας ως προς την αξιοποίησή του.
Η Yang Ming ξεκίνησε να παραλαμβάνει τα εν λόγω containerships από το 2020. Συνολικά τα νεότευκτα αυτά πλοία αναμένεται, σύμφωνα με την εταιρεία, να μειώσουν τη μέση ηλικία του παγκόσμιου στόλου της και το ανά μονάδα κόστος μεταφοράς, αλλά και να αυξήσουν την ενεργειακή αποδοτικότητά του. Τέλος, με την παραλαβή των εν λόγω πλοίων, η Yang Ming επιδιώκει να επιταχύνει την αναβάθμιση του στόλου της προκειμένου να διαχειριστεί προκαταβολικά τις προκλήσεις και τους αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που αντιμετωπίζει η διαρκώς μεταβαλλόμενη ναυτιλιακή βιομηχανία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ