
Ένα αιγυπτιακό δικαστήριο ανέβαλε την ακρόαση για μία εκ των υποθέσεων αποζημίωσης που κατατέθηκαν από την Αρχή του Καναλιού του Σουέζ εναντίον των ιδιοκτητών του «Ever Given», που μπλόκαρε το κανάλι για έξι ημέρες τον Μάρτιο, δίνοντας στις πλευρές περισσότερο χρόνο για διαπραγμάτευση.
Η Αρχή του Καναλιού του Σουέζ (SCA) ζήτησε αρχικά $916 εκατ. ως αποζημίωση από την ιαπωνική ιδιοκτήτρια του «Ever Given», Shoei Kisen, για διαταραχές που προκλήθηκαν από το μπλοκάρισμα. Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα, η SCA δήλωσε ότι θα ήταν πρόθυμη να δεχτεί $550 εκατ., συμπεριλαμβανομένων μιας κατάθεσης $200 εκατ. για την εξασφάλιση της απελευθέρωσης του πλοίου και του υπόλοιπου ποσού μέσω πιστωτικών επιστολών.
Ο πρόεδρος της SCA, Osama Rabie, δήλωσε ότι η Shoei Kisen προσφέρθηκε να πληρώσει 150 εκατ. δολάρια.
Δικηγόρος που εκπροσωπεί την ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου είπε ότι οι δύο πλευρές ζήτησαν την αναβολή της ακρόασης που επρόκειτο να γίνει το περασμένο Σάββατο, για να επιτραπούν περαιτέρω διαπραγματεύσεις.
«Τα δύο μέρη ζήτησαν την αναβολή και δεν έχουμε ακόμη καθορίσει κανένα ποσό αποζημίωσης. Αυτό θα γίνει αφού πραγματοποιήσουμε αρκετές νέες διαπραγματεύσεις με την SCA», δήλωσε ο δικηγόρος, ζητώντας να μην κατονομαστεί.
Το δικαστήριο έχει προγραμματίσει να διεξαχθεί η ακρόαση στις 20 Ιουνίου, δήλωσε η SCA στη σελίδα της στο Facebook.
Φωτό: Suez Canal Authority/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…

Επιπλέον 41 δεξαμενόπλοια προστέθηκαν στη λίστα κυρώσεων της ΕΕ, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, τα οποία αποτελούν μέρος του «σκιώδους» στόλου. Τα 41 αυτά…

Ανεξάρτητα από τις αναταράξεις και τους τριγμούς σε γεωπολιτικό επίπεδο, καθώς και όλες τις συναφείς κυρώσεις που βαραίνουν το θαλάσσιο εμπόριο πετρελαίου, οι πλοιοκτήτες…

Σε φάση «δομικής αποσύνδεσης» προσφοράς και ζήτησης εισέρχεται η γαλλική αγορά ενέργειας, σύμφωνα με την Kpler, καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη υποδεικνύουν πλέον καθεστώς διαρθρωτικής…

Σε καθεστώς παρατεταμένης στασιμότητας παραμένει η αγορά ανακύκλωσης πλοίων, με την περιορισμένη προσφορά χωρητικότητας, τροφοδοτούμενη κυρίως από τον τομέα των bulkers, να μην επαρκεί…

Τα στοιχεία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για το εννεάμηνο του 2025 σκιαγραφούν μια σαφή μετατόπιση της δυναμικής στους 15 κορυφαίους λιμένες της ΕΕ, σύμφωνα με το…

Σε αναθεώρηση-έκπληξη των εκτιμήσεων παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος για το 2026 προχώρησε η Vale, ορίζοντας το νέο εύρος στους 335-345 εκατ. τόνους, έναντι της προηγούμενης πρόβλεψης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ