
Ένα αιγυπτιακό δικαστήριο ανέβαλε την ακρόαση για μία εκ των υποθέσεων αποζημίωσης που κατατέθηκαν από την Αρχή του Καναλιού του Σουέζ εναντίον των ιδιοκτητών του «Ever Given», που μπλόκαρε το κανάλι για έξι ημέρες τον Μάρτιο, δίνοντας στις πλευρές περισσότερο χρόνο για διαπραγμάτευση.
Η Αρχή του Καναλιού του Σουέζ (SCA) ζήτησε αρχικά $916 εκατ. ως αποζημίωση από την ιαπωνική ιδιοκτήτρια του «Ever Given», Shoei Kisen, για διαταραχές που προκλήθηκαν από το μπλοκάρισμα. Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα, η SCA δήλωσε ότι θα ήταν πρόθυμη να δεχτεί $550 εκατ., συμπεριλαμβανομένων μιας κατάθεσης $200 εκατ. για την εξασφάλιση της απελευθέρωσης του πλοίου και του υπόλοιπου ποσού μέσω πιστωτικών επιστολών.
Ο πρόεδρος της SCA, Osama Rabie, δήλωσε ότι η Shoei Kisen προσφέρθηκε να πληρώσει 150 εκατ. δολάρια.
Δικηγόρος που εκπροσωπεί την ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου είπε ότι οι δύο πλευρές ζήτησαν την αναβολή της ακρόασης που επρόκειτο να γίνει το περασμένο Σάββατο, για να επιτραπούν περαιτέρω διαπραγματεύσεις.
«Τα δύο μέρη ζήτησαν την αναβολή και δεν έχουμε ακόμη καθορίσει κανένα ποσό αποζημίωσης. Αυτό θα γίνει αφού πραγματοποιήσουμε αρκετές νέες διαπραγματεύσεις με την SCA», δήλωσε ο δικηγόρος, ζητώντας να μην κατονομαστεί.
Το δικαστήριο έχει προγραμματίσει να διεξαχθεί η ακρόαση στις 20 Ιουνίου, δήλωσε η SCA στη σελίδα της στο Facebook.
Φωτό: Suez Canal Authority/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα επενδυτικό πλάνο-μαμούθ εξήγγειλε πρόσφατα η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η HMM έχει τοποθετήσει…
Η αναβολή του IMO Net-Zero Framework έφερε στην επιφάνεια τη διχογνωμία που επικρατούσε εντός των κύκλων της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναφορικά με το εν λόγω…
Τα Ναυπηγεία της ΟΝΕΧ στη Σύρο επισκέφθηκε το Σάββατο 18/10/2025 ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, όπου τον υποδέχθηκε ο Γενικός Διευθυντής, κ. Γιάννης…
Αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου που εκτελούσε πτήση από το Ντουμπάι βγήκε από τον διάδρομο κατά την προσγείωσή του στο διεθνές αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ και…
Σε ισχυρό μομέντουμ εξακολουθούν να βρίσκονται τα VLCCs, καθώς η αυξημένη «όρεξη» της Κίνας για πετρέλαιο και η περιορισμένη προσφορά πλοίων συγκροτούν ευνοϊκά θεμελιώδη…
Ανεξάρτητα από τις έντονες προσπάθειες για μια καθαρή ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των ΑΠΕ, η χρήση θερμικού άνθρακα ‒και κατ’ επέκταση η…
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ