
Το λιμάνι του Plaquemines, ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια των Ηνωμένων Πολιτειών στις εκβολές του ποταμού Μισισιπή, 50 μίλια από τον Κόλπο του Μεξικού, και ο παγκόσμιος διαχειριστής τερματικών ΑPM Terminals ανακοίνωσαν μια συμφωνία βάσει της οποίας θα εργαστούν από κοινού και θα συζητήσουν τόσο αναφορικά με τον μελλοντικό σχεδιασμό του λιμένα και των τερματικών εγκαταστάσεών του (Plaquemines Port Harbor and Terminal District ‒ PPHTD), αλλά και το ενδεχόμενο η θυγατρική της Maersk να αναλάβει μελλοντικά τη διαχείρισή του.
Το νέο τερματικό εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Plaquemines, που βρίσκεται ακόμη στο αρχικό στάδιο ανάπτυξης, αναμένεται να μετατραπεί σε ένα διατροπικό τερματικό τελευταίας τεχνολογίας, το οποίο θα είναι ικανό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες εξαγωγέων και εισαγωγέων μέσω των πολλαπλών συνδέσεων με ενδοχώρια μέσα μεταφοράς (τρένο, φορτηγό, φορτηγίδα). Προσώρας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της APMT, η συμφωνία αφορά τη διεξαγωγή επίσημων συζητήσεων, κατά τη διάρκεια των οποίων αμφότερα τα μέρη θα διεξάγουν πολλαπλές μελέτες πριν καταλήξουν σε κάποια επενδυτική απόφαση.
Το σχεδιαζόμενο τερματικό αναμένεται να είναι φιλικό προς το περιβάλλον και να τροφοδοτείται από έναν συνδυασμό LNG και ηλεκτρικής ενέργειας. Η έκτασή του θα φτάσει έως και τα 1.000 στρέμματα, ενώ η θαλάσσια πρόσοψή του στον ποταμό Μισισιπή τα 8.200 πόδια. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αξιοποίηση σύγχρονων υποδομών τελευταίας τεχνολογίας, ικανών να αντέχουν σε ισχυρές καταιγίδες και ανέμους. Η πρώτη φάση της κατασκευής αναμένεται να διαρκέσει δύο χρόνια, ενώ με το πέρας αυτής το τερματικό θα είναι ικανό να διαχειριστεί πλοία χωρητικότητας έως και 22.000 TEUs. Εφόσον χρειαστεί, η χωρητικότητά του δύναται να επεκταθεί περαιτέρω.
Φωτό: M Anink/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ