
H Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε την Τρίτη 11 Μαΐου την παραλαβή ενός ακόμα Capesize. Το πλοίο ναυπηγημένο το 2013 από την ιαπωνική Mitsui Engineering & Shipbuilding Co., Ltd και χωρητικότητας 176.387 dwt μετονομάστηκε σε M/V Flagship.
Η απόκτηση του πλοίου χρηματοδοτήθηκε μέσω συμφωνίας leasing με την Cargill International SA, η οποία ναύλωσε το πλοίο για περίοδο πέντε ετών με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον Baltic Capesize Index.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ικανοποιημένος από την προσθήκη στον στόλο της Seanergy του 13ου πλοίου κατά τη διάρκεια της ισχυρότερης ναυλαγοράς των Capesizes την τελευταία δεκαετία, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
«Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε περαιτέρω τη στρατηγική μας συνεργασία με την Cargill με μια ακόμη συναλλαγή, η οποία είναι αρκετά επωφελής από εμπορική και περιβαλλοντική άποψη. Η Cargill αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς ναυλωτές με μια σαφώς καθορισμένη και ενεργή ατζέντα για το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα», τόνισε επίσης ο κ. Τσαντάνης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ