
Το υποβρύχιο που χάθηκε στα ανοιχτά του Μπαλί «βυθίστηκε», ανακοίνωσε σήμερα ένας εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Ινδονησίας και οι αρχές πιστεύουν ότι τα 53 μέλη του πληρώματος, αν είχαν επιζήσει, εξάντλησαν τα αποθέματα οξυγόνου τους.
«Με βάση τα στοιχεία που πιστεύουμε ότι προέρχονται από το KRI Nanggala, αλλάξαμε το καθεστώς του υποβρυχίου από “αγνοούμενο” σε “βυθισμένο”», ανέφερε ο Γιούντο Μαργκόνο σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.
Ο αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων είπε νωρίτερα ότι τα σωστικά συνεργεία ανέσυραν συντρίμμια που πιστεύεται ότι προέρχονται από το υποβρύχιο που χάθηκε στη Θάλασσα του Μπαλί την Τετάρτη.
Οι ελπίδες να βρεθούν ζωντανά τα 53 μέλη του πληρώματος εξανεμίστηκαν, καθώς το οξυγόνο τους αναμενόταν να εξαντληθεί τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου.
Ο αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού είπε ότι μια σάρωση του βυθού έδειξε ότι το υποβρύχιο βρίσκεται σε βάθος 850 μέτρων, έχοντας ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια επιβίωσής του. Το KRI Nanggala, το οποίο χάθηκε ενώ ετοιμαζόταν να εκτοξεύσει μια τορπίλη στο πλαίσιο άσκησης, είναι σχεδιασμένο να αντέχει σε βάθος μέχρι και 500 μέτρων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ισχυρή ζήτηση κατέγραψε η έκδοση νέων μετοχών της Okeanis Eco Tankers Corp., τόσο από Αμερικανούς, όσο και από Eυρωπαίους επενδυτές, με το βιβλίο προσφορών…

Η εγκατάσταση Rotor Sails ως τεχνολογίας αιολικά υποβοηθούμενης πρόωσης εισέρχεται πλέον στη μεγάλη κλίμακα, καθώς η Anemoi Marine Technologies ολοκλήρωσε μία ακόμα μετασκευή σε…

Η ταχεία εξέλιξη των «έξυπνων» ναυτιλιακών τεχνολογιών και των ψηφιακών οικοσυστημάτων στα ναυπηγεία δημιουργεί νέες απαιτήσεις για περιβαλλοντική συμμόρφωση, αποδοτικότητα και ασφάλεια. Σε αυτό…

Η πρωτοποριακή τεχνολογία μετατροπής βιομάζας σε συνθετικό αέριο και κατόπιν σε βιομεθανόλη βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου μεγάλου έργου στην Καλιφόρνια, όπου η Haffner…

Η QatarEnergy ενισχύει περαιτέρω το διεθνές αποτύπωμά της στον τομέα της υπεράκτιας έρευνας (υδρογονανθράκων), υπογράφοντας Συμφωνία Διανομής Παραγωγής (Production Sharing Agreement) για το θαλάσσιο…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 70 έργα με στόχο την αποανθρακοποίηση των μεταφορών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βιομηχανιών της ΕΕ μέσω της εγκατάστασης…

Η πρόσφατη κατάπαυση πυρός μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς αναπτέρωσε τις ελπίδες για επιστροφή της ναυτιλιακής κίνησης στην Ερυθρά Θάλασσα. Το κατά πόσο η ναυτιλιακή…

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ Κίνας και Βενεζουέλας, οι δύο χώρες ανακοίνωσαν από κοινού την καθιέρωση της θαλάσσιας διασύνδεσης του λιμένα Tianjin της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ