
To τμήμα Διαχείρισης Περιουσιακών Στοιχείων της Norden προέβη τις τελευταίες εβδομάδες σε σειρά αγοραπωλησιών περιουσιακών στοιχείων, προκειμένου να αξιοποιήσει ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, τα Handysize δεξαμενόπλοια «Nord Bell» και «Nord Hummock» έχουν πουληθεί, ενώ την ίδια ώρα στον στόλο της Norden θα προστεθούν το β΄ εξάμηνο του έτους τρία Kamsarmax bulkers. Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης ότι η Norden προέβη σε συμφωνία εκμίσθωσης επιπλέον επτά πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Οι εν λόγω αγοραπωλησίες εντάσσονται στη στρατηγική της εταιρείας για μετάβαση από την έκθεση στην αγορά των δεξαμενόπλοιων σε αυτήν των πλοίων μεταφοράς ξηρών φορτίων. Από τις αρχές του 2020 έως σήμερα, το τμήμα Διαχείρισης Περιουσιακών Στοιχείων της Norden ήλθε σε συμφωνία για 33 ιδιόκτητα και εκμισθωμένα bulk carriers.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Norden προέβη στην πώληση του «Nord Stellar», ενός bulk carrier το οποίο η εταιρεία απέκτησε τον περασμένο Δεκέμβριο.
«Η πώληση του “Nord Stellar” δεν αποτελεί δείγμα της χαμένης μας πίστης στην αγορά ξηρού φορτίου, αλλά ένα παράδειγμα μιας φανταστικής ευκαιρίας asset trading», εξηγεί ο επικεφαλής του Τμήματος Διαχείρισης Περιουσιακών Στοιχείων της Norden, Henrik Lykkegaard.
Ο ίδιος σημειώνει ότι «η ισχυρή αγορά ξηρού φορτίου και οι αυξανόμενες τιμές περιουσιακών στοιχείων μάς έδωσαν τη δυνατότητα να παράγουμε σημαντική απόδοση από το πλοίο αυτό κατά τη διάρκεια της σύντομης ιδιοκτησίας μας. Στη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων συνεχώς αναζητούμε τέτοιες ευκαιρίες, προκειμένου να αξιοποιούμε εξελίξεις στην αγορά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ