
Mαίνεται η αντιπαράθεση της ANEK Lines με 13 ναυτεργατικά σωματεία όπως προκύπτει από τη νέα επιστολή της εταιρείας, στην οποία σημειώνονται τα εξής:
Οι ναυτεργάτες που εργάζονται στην ΑΝΕΚ, δεν εκφράζονται από αυτές τις θέσεις. Αντίθετα την στηρίζουν και ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητά της.
Επαναλαμβάνουμε ότι καμία «αυθαιρεσία», «παρατυπία», «ναυτεργατική μεθόδευση» δεν έχει γίνει από μέρους μας αναφορικά με τη θερινή σύνθεση, ούτε η ΑΝΕΚ είναι η πρώτη ή η μοναδική ακτοπλοϊκή εταιρεία που εφαρμόζει το Νόμο αναφορικά με το μειωμένο πρωτόκολλο επιβατών με τις απαιτούμενες εγκρίσεις των αρμοδίων φορέων.
Θυμίζουμε ότι τον Μάιο του 2020, πριν την έναρξη ισχύος της θερινής σύνθεσης, μεγάλη ακτοπλοϊκή εταιρεία νόμιμα μείωσε τον αριθμό των κλινών από 758 σε 324 σε συγκεκριμένο πλοίο που εκτελούσε δρομολόγιο εσωτερικού, προκειμένου να μειωθεί αντίστοιχα ο αριθμός των μελών ξενοδοχειακού πληρώματος. Αυτό έγινε σε μία εποχή χωρίς περιορισμούς στις μετακινήσεις, που δεν έχει καμία σχέση με τη σημερινή συγκυρία.
Είναι άξιο απορίας γιατί οι Διοικήσεις των 13 Ναυτεργατικών Σωματείων δεν εξέφρασαν την παραμικρή διαμαρτυρία, ούτε νοιάστηκαν για τους συναδέλφους τους ναυτεργάτες που απασχολούνταν σε ένα δρομολογημένο πλοίο, που συνεχίζει όμως να βρίσκεται εκτός δρομολογίων από τον Οκτώβριο του 2020.
Από αυτή την επιλεκτική μεταχείριση καταδεικνύεται ότι οι πρωτεργάτες αυτής της συκοφαντικής εκστρατείας, επιλεκτικά και μόνο απευθύνονται στην ΑΝΕΚ, διαφοροποιώντας τις στάσεις τους, για να υπονομεύσουν τη βιωσιμότητα της εταιρείας μας και των εργαζομένων της.
Η ΑΝΕΚ πάντα θα απαντάει με σαφήνεια και πλήρη διαφάνεια σε όποιον επιχειρεί να αμαυρώσει την ιστορία και τη λειτουργία της, πόσο μάλλον όταν αυτές οι ψευδείς αιτιάσεις υποκινούνται από ψευδεπίγραφους «σωτήρες» των ναυτεργατών που εξυπηρετούν σκοπούς αγνώστων συμφερόντων.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα τα 13 ναυτεργατικά σωματεία με ανακοίνωσή τους είχαν ζητήσει από το ΥΝΑΠ και τον Σύνδεσμο Ακτοπλόων την εφαρμογή της θερινής σύνθεσης στα πληρώματα των πλοίων της ακτοπλοΐας αναφέροντας ότι «η ναυτιλιακή εταιρεία ΑΝΕΚ LINES παραβίασε την ισχύουσα νομοθεσία στο θέμα των επανδρώσεων». Η απάντηση της ΑΝΕΚ ήταν άμεση σημειώνοντας ότι «δεν υπάρχει καμία ”αυθαιρεσία” από την ΑΝΕΚ σε ό,τι αφορά τη θερινή σύνθεση».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ