
Mαίνεται η αντιπαράθεση της ANEK Lines με 13 ναυτεργατικά σωματεία όπως προκύπτει από τη νέα επιστολή της εταιρείας, στην οποία σημειώνονται τα εξής:
Οι ναυτεργάτες που εργάζονται στην ΑΝΕΚ, δεν εκφράζονται από αυτές τις θέσεις. Αντίθετα την στηρίζουν και ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητά της.
Επαναλαμβάνουμε ότι καμία «αυθαιρεσία», «παρατυπία», «ναυτεργατική μεθόδευση» δεν έχει γίνει από μέρους μας αναφορικά με τη θερινή σύνθεση, ούτε η ΑΝΕΚ είναι η πρώτη ή η μοναδική ακτοπλοϊκή εταιρεία που εφαρμόζει το Νόμο αναφορικά με το μειωμένο πρωτόκολλο επιβατών με τις απαιτούμενες εγκρίσεις των αρμοδίων φορέων.
Θυμίζουμε ότι τον Μάιο του 2020, πριν την έναρξη ισχύος της θερινής σύνθεσης, μεγάλη ακτοπλοϊκή εταιρεία νόμιμα μείωσε τον αριθμό των κλινών από 758 σε 324 σε συγκεκριμένο πλοίο που εκτελούσε δρομολόγιο εσωτερικού, προκειμένου να μειωθεί αντίστοιχα ο αριθμός των μελών ξενοδοχειακού πληρώματος. Αυτό έγινε σε μία εποχή χωρίς περιορισμούς στις μετακινήσεις, που δεν έχει καμία σχέση με τη σημερινή συγκυρία.
Είναι άξιο απορίας γιατί οι Διοικήσεις των 13 Ναυτεργατικών Σωματείων δεν εξέφρασαν την παραμικρή διαμαρτυρία, ούτε νοιάστηκαν για τους συναδέλφους τους ναυτεργάτες που απασχολούνταν σε ένα δρομολογημένο πλοίο, που συνεχίζει όμως να βρίσκεται εκτός δρομολογίων από τον Οκτώβριο του 2020.
Από αυτή την επιλεκτική μεταχείριση καταδεικνύεται ότι οι πρωτεργάτες αυτής της συκοφαντικής εκστρατείας, επιλεκτικά και μόνο απευθύνονται στην ΑΝΕΚ, διαφοροποιώντας τις στάσεις τους, για να υπονομεύσουν τη βιωσιμότητα της εταιρείας μας και των εργαζομένων της.
Η ΑΝΕΚ πάντα θα απαντάει με σαφήνεια και πλήρη διαφάνεια σε όποιον επιχειρεί να αμαυρώσει την ιστορία και τη λειτουργία της, πόσο μάλλον όταν αυτές οι ψευδείς αιτιάσεις υποκινούνται από ψευδεπίγραφους «σωτήρες» των ναυτεργατών που εξυπηρετούν σκοπούς αγνώστων συμφερόντων.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα τα 13 ναυτεργατικά σωματεία με ανακοίνωσή τους είχαν ζητήσει από το ΥΝΑΠ και τον Σύνδεσμο Ακτοπλόων την εφαρμογή της θερινής σύνθεσης στα πληρώματα των πλοίων της ακτοπλοΐας αναφέροντας ότι «η ναυτιλιακή εταιρεία ΑΝΕΚ LINES παραβίασε την ισχύουσα νομοθεσία στο θέμα των επανδρώσεων». Η απάντηση της ΑΝΕΚ ήταν άμεση σημειώνοντας ότι «δεν υπάρχει καμία ”αυθαιρεσία” από την ΑΝΕΚ σε ό,τι αφορά τη θερινή σύνθεση».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συμφωνία για τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών σε Ηράκλειο και Ηγουμενίτσα κατέληξαν ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλής του…
Στο αμερικανικό αργό στρέφει τα «πλοκάμια» της η Ινδία, αυξάνοντας σημαντικά τις εισαγωγές. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της η ναυλομεσιτική Braemar, οι…
Οι κλιμακούμενες εντάσεις μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν έχουν προκαλέσει εμπορικούς τριγμούς, με τις δύο χώρες μάλιστα να έχουν προβεί και σε εφαρμογή λιμενικών περιορισμών,…
Η στενή συνεργασία Ρωσίας και Κίνας στο εμπόριο συνεχίζει να ενισχύεται, καθώς οι δύο χώρες βρίσκονται στο στάδιο των συνομιλιών αναφορικά με την κατασκευή…
Η ηλεκτρική πρόωση από συστοιχίες μπαταριών λαμβάνει κύρια θέση στη ναυτιλία, με πρόσφατο παράδειγμα το Hull 096 της Incat, το μεγαλύτερο φέριμποτ παγκοσμίως που…
Το 2025 έχει, επί του παρόντος, αποτελέσει έτος χαμηλής δραστηριότητας στις παραγγελίες εμπορικών πλοίων. Από την αρχή του έτους έως και τα τέλη Απριλίου…
Το χαρτοφυλάκιό της συνεχίζει να διευρύνει η γαλλική GTT, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε την εξαγορά της δανικής Danelec. Συγκεκριμένα, η GTT υπέγραψε συμφωνία με το…
Άνοδο 25,3% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, καθώς υπήρξε μείωση των εξαγωγών και ανοδική πορεία των εισαγωγών. Ειδικότερα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ