
Συνέντευξη παραχώρησε στη γερμανική Spiegel o CEO της Hapag-Lloyd, Rolf Habben Jansen, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο «έμφραγμα» του Σουέζ και στη ναυτιλία τακτικών γραμμών στο σύνολό της.
Σε ερώτηση για το εάν η διεθνής εμπορική ναυτιλία θα επιστρέψει σύντομα στην κανονικότητα μετά την προσάραξη του «Ever Given» στο Σουέζ, ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας φάνηκε απαισιόδοξος, καθώς, όπως ανέφερε, η πλήρης εκκαθάριση της συμφόρησης στα λιμάνια θα χρειαστεί κάποιο διάστημα, ενώ πλοία που ανέμεναν στο Σουέζ και καταφθάνουν σε Ευρώπη και Ασία βρίσκονται πίσω στον προγραμματισμό τους κατά μία ή δύο εβδομάδες. Κατά τον κ. Jansen, θα χρειαστούν οκτώ με δέκα εβδομάδες για την επιστροφή στην κανονικότητα.
Ερωτηθείς για το εάν αυτές οι καθυστερήσεις θα επιδεινώσουν το ζήτημα της έλλειψης εμπορευματοκιβωτίων στην Ασία, ο ίδιος ανέφερε ότι δεν αναμένει κάτι τέτοιο, καθώς η βιομηχανία θα λάβει όλα εκείνα τα μέτρα για την αποτελεσματικότερη χρήση των διαθέσιμων containers.
Tα τελευταία χρόνια, οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν επένδυσαν σημαντικά στην επέκταση των στόλων τους, καθώς πολλές φορές κάτι τέτοιο δεν καθίστατο οικονομικά βιώσιμο, επισήμανε ο κ. Jansen. Αυτό, σε συνδυασμό με την εκτόξευση της ζήτησης, έχει οδηγήσει σε έλλειψη διαθέσιμων προς ναύλωση containerships, κατά τον επικεφαλής της Hapag-Lloyd.
Φωτό: Khaled Elfiqi/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ