
Σύμφωνα με ενημέρωση από το ΥΝΑΝΠ, Φ/Γ-Ο/Γ πλοίο ελληνικής σημαίας προσέκρουσε στην προβλήτα του Λιμένα της Σούδας κατά τη διαδικασία πρόσδεσης.
Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός ούτε παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Τελευταία ενημέρωση 14:00
Ζημιές σε τμήμα της προβλήτας στο εμπορικό τμήμα του λιμανιού της Σούδας προκάλεσε το πρωί το πλοίο μεταφοράς οχημάτων «Πελαγίτης», το οποίο κατά τη διαδικασία πρόσδεσης, λόγω των ισχυρών νοτίων ανέμων που έπνεαν στην περιοχή προσέκρουσε σε ράμπα πρόσβασης.
Στο σημείο όπου προκλήθηκε η ζημιά βρέθηκε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Χανίων Δημήτρης Βιριράκης και στελέχη της τεχνικής υπηρεσίας του Λιμενικού Ταμείου κάνοντας αυτοψία στο χώρο και μια πρώτη εκτίμηση των ζημιών, η αποκατάσταση των οποίων, σύμφωνα με τον κ. Βιριράκη, θα κοστίσει περίπου 200.000 ευρώ.
Όπως εξήγησε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου η συγκεκριμένη ράμπα τίθεται πλέον εκτός λειτουργίας με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πλέον προβλήματα στην πρόσβαση πλοίων. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «δεν είναι μόνο το θέμα της αποκατάστασης των ζημιών που θέλει διαδικασίες σε ένα δύσκολο λιμάνι όπως είναι η Σούδα. Είναι και ο χρόνος που θα απαιτηθεί. Θα ξεκινήσουμε άμεσα τις διαδικασίες, με στόχο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα να αποκαταστήσουμε τη ζημιά».
Σύμφωνα με μια πρώτη εκτίμηση από την πρόσκρουση του πλοίου που λίγο μετά έδεσε με ασφάλεια σε άλλο σημείο του λιμανιού, μετακινήθηκαν τμήματα της προβλήτας και της ράμπας, ενώ για την ακριβή εικόνα των ζημιών θα πραγματοποιηθεί και υποθαλάσσια έρευνα.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ