
Προ ολίγων ημερών, η Seaspan Corporation και το Mærsk Mc-Kinney Møller Center for Zero Carbon Shipping (Κέντρο για την εκμηδένιση των ρύπων στη ναυτιλία) επισημοποίησαν τη συνεργασία τους με την υπογραφή συμφωνίας, βάσει της οποίας η Seaspan καθίσταται στρατηγικός εταίρος του Κέντρου. Παράλληλα, με την εν λόγω συμφωνία, δεσμεύεται στην ανάπτυξη μιας μακροπρόθεσμης συνεργασίας τόσο με το Κέντρο όσο και με άλλους μεγάλους παίκτες που δραστηριοποιούνται σε όλο το φάσμα του ναυτιλιακού κλάδου, για την ανάπτυξη τεχνολογιών μηδενικών εκπομπών, εναλλακτικών καυσίμων και άλλων λύσεων που προωθούν την ανθρακική ουδετερότητα στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Επιπροσθέτως, ως εταίρος του Κέντρου, η Seaspan θα συμβάλει άμεσα μέσα από τη συνεισφορά σε ειδικούς εμπειρογνώμονες στους τομείς της Έρευνας και Ανάπτυξης (Ε&Α) και της Ναυτιλίας, αλλά και σε χωρητικότητα στα πλοία της, προκειμένου να δοκιμαστούν πιλοτικά συναφή έργα και δραστηριότητες.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Κέντρου, Bo Cerup-Simonsen, επισήμανε πως η Seaspan αναμένεται να συνεισφέρει στις δραστηριότητες του Κέντρου μέσα από την υψηλή τεχνική και εμπορική εξειδίκευση που κατέχει, επιταχύνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την ανάπτυξη των μελλοντικών λύσεων που θα οδηγήσουν στην ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας.
Το Κέντρο ιδρύθηκε το 2020, μετά από μια αρχική δωρεά 400 εκατ. κορωνών Δανίας από το Ίδρυμα A.P. Møller, ενώ μεταξύ των στρατηγικών του εταίρων συγκαταλέγονται οι εταιρείες: Alfa Laval, American Bureau of Shipping, A.P. Moller-Maersk, Cargill, MAN Energy Solutions, Mitsubishi Heavy Industries, NYK Line, Siemens Energy και Total.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ