
Η εταιρεία Hyundai Merchant Marine (HMM) ανακοίνωσε την παραλαβή του «HMM Nuri», του πρώτου εκ των οκτώ νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 16.000 TEUs, που είχε παραγγείλει. Τα εν λόγω πλοία έχουν κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Ulsan, που ανήκουν στην έτερη εταιρεία του ομίλου της Hyundai, την Hyundai Heavy Industries (HHI), και η παράδοσή τους αναμένεται να ξεκινήσει τον Μάρτιο και να ολοκληρωθεί το β΄ τρίμηνο του 2021.
Το «HMM Nuri» έχει χωρητικότητα 16.010 TEUs και είναι εξοπλισμένο με 1.200 πρίζες για εμπορευματοκιβώτια-ψυγεία (reefer containers), ενώ, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα ενταχθεί στο δρομολόγιο της συμμαχίας τακτικών γραμμών ΤΗΕ Αlliance που εξυπηρετεί τον εμπορικό δρόμο Άπω Ανατολής-Ευρώπης.
Με την ολοκλήρωση της παραλαβής των οκτώ νεότευκτων πλοίων, η ΗΜΜ αναμένεται να αναβαθμίσει τις περιβαλλοντικές της δυνατότητες. Κάθε πλοίο είναι εξοπλισμένο με συστήματα scrubber και τεχνολογία επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (selective catalytic reduction), προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά τουλάχιστον 80% σε σύγκριση με τον μέσο όρο της βιομηχανίας. Επιπροσθέτως, το ανθρακικό αποτύπωμα ανά πλοίο μπορεί να μειωθεί κατά 52%, προσφέροντας μεγαλύτερη ενεργειακή αποδοτικότητα αλλά και τη δυνατότητα στην ΗΜΜ να επιταχύνει την πορεία προς την ανθρακική ουδετερότητα.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η ΗΜΜ διαθέτει συνολικά είκοσι υψηλής απόδοσης γιγαντιαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εκ των οποίων τα δώδεκα συγκαταλέγονται μεταξύ των μεγαλύτερων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, με χωρητικότητα 24.000 TEUs. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη χωρητικότητα του στόλου της, φτάνοντας το 1 εκατ. TEUs έως το 2022, και αναμένει ότι μέσα από αυτή τη συνεχή αναβάθμιση θα ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά της.
Φωτό: ΗΜΜ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ