
															Με αμείωτο ρυθμό εξασφαλίζουν παραγγελίες για νεότευκτα τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία. Ειδικότερα, η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE) ανακοίνωσε τη Δευτέρα 15 Μαρτίου ότι έλαβε παραγγελίες αξίας $725 εκατ. για τη ναυπήγηση δέκα πλοίων.
Μία από τις ναυπηγικές εταιρείες της KSOE, η Hyundai Samho Heavy Industries Co., θα αναλάβει την κατασκευή τριών LPG carriers, χωρητικότητας 91.000 κ.μ., για λογαριασμό εταιρείας αφρικανικών συμφερόντων. Τα εν λόγω θα παραδοθούν από το β΄ εξάμηνο του 2022.
Παράλληλα, η Hyundai Mipo Dockyard Co., επίσης θυγατρική της KSOE, θα κατασκευάσει ένα LPG carrier 40.000 κ.μ. για λογαριασμό εταιρείας στην Ωκεανία, το οποίο θα παραδοθεί έως το α΄ εξάμηνο του 2023.
Εταιρεία ευρωπαϊκών συμφερόντων τοποθέτησε παραγγελία για τέσσερα πετρελαιοφόρα, χωρητικότητας 300.000 τόνων έκαστο, στη Hyundai Heavy Industries Co. (θυγατρική KSOE). Tα πλοία θα παραδοθούν το β΄ εξάμηνο του 2022. Δύο επίσης πλοία μεταφοράς πετροχημικών θα ναυπηγηθούν από τη Hyundai Vietnam Shipbuilding Co., joint venture των Korea Shipbuilding και Vietnam’s Vinashin Group, και θα παραδοθούν το β΄ εξάμηνο του 2022.
Από την άλλη, η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME) ενημέρωσε την Τρίτη 16 Μαρτίου ότι εξασφάλισε παραγγελία ύψους $234 εκατ. για την κατασκευή τριών LPG carriers 91.000 κ.μ. από ευρωπαϊκή εταιρεία. Με την τελευταία αυτή προσθήκη, η DSME έχει μέχρι στιγμής εξασφαλίσει παραγγελίες για την κατασκευή 19 πλοίων αξίας $1,79 δισ.
Το μεσαίου μεγέθους ναυπηγείο STX Offshore & Shipbuilding Co. συμφώνησε με εταιρεία από το Χονγκ Κονγκ για τη ναυπήγηση ενός πλοίου μεταφοράς πετροχημικών χωρητικότητας 50.000 τόνων. Παράλληλα εξασφάλισε παραγγελία από ιαπωνικών συμφερόντων εταιρεία για την κατασκευή τριών πλοίων μεταφοράς πετροχημικών χωρητικότητας 6.600 τόνων. Η STX Offshore & Shipbuilding Co. εκτιμά ότι έως τον Απρίλιο θα λάβει παραγγελίες για την κατασκευή είκοσι πλοίων.
Φωτό: YONHAP/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ