
Με αισιοδοξία βλέπει την πορεία της αγοράς των product tankers o Paolo d’Amico, πρόεδρος και CEO της d’Amico International Shipping (DIS), όπως προκύπτει από τον οικονομικό απολογισμό της εταιρείας για το 2020.
Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της DIS αναμένει ότι μακροπρόθεσμα η αναμενόμενη οικονομική ανάκαμψη μετά το πέρας της πανδημίας σε συνδυασμό με τα πακέτα οικονομικής στήριξης των κυβερνήσεων θα αυξήσουν τη ζήτηση για πετρέλαιο και θα ωφελήσουν τα product tankers. O ίδιος τονίζει ότι η πανδημία επιτάχυνε τη διακοπή της λειτουργίας παλαιότερων διυλιστηρίων κυρίως στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ, στη Νέα Ζηλανδία και στην Αυστραλία. Μάλιστα το 60% εξ αυτών θα σταματήσουν τη λειτουργία τους το οικονομικό έτος 2021. «Η χαμένη παραγωγή από αυτά τα διυλιστήρια θα αντικατασταθεί από αυτή νέων μονάδων στην Ασία και στη Μέση Ανατολή, οδηγώντας σε μια αύξηση της ζήτησης ανά τονομίλια για τα product tankers», εξηγεί ο κ. d’Amico.
Στο μέτωπο της προσφοράς, η ανάπτυξη του στόλου θα είναι περιορισμένη και είναι χαρακτηριστικό ότι το orderbook βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα κυρίως λόγω κεφαλαιακών περιορισμών και σημαντικών αβεβαιοτήτων σχετικά με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς. «Νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί και τεχνολογικές απαιτήσεις θα οδηγήσουν σε αύξηση των διαλύσεων παλαιότερου τονάζ», ήταν τα λόγια του προέδρου και CEO της DIS.
Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, η DIS επέστρεψε στα κέρδη το 2020. Ειδικότερα σημείωσε κέρδη $16,6 εκατ. έναντι ζημιών $27,5 εκατ. το 2019.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ