
Η εταιρεία διαχείρισης δεξαμενόπλοιων Stena Bulk παρουσίασε στις 8 Μαρτίου το InfinityMAX, έναν πρωτοποριακό σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού αλλά και υγρού φορτίου, με στόχο την προώθηση φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων συνδυασμένων μεταφορών.
Ο σχεδιασμός InfinityMAX αναφέρεται σε ένα πλοίο μηδενικών εκπομπών, το οποίο διαθέτει ανεξάρτητες αρθρωτές μονάδες αποθήκευσης, στις οποίες μπορούν να αποθηκευτούν είτε ξηρά είτε υγρά φορτία. Κάθε χώρος αποθήκευσης είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να είναι απόλυτα αυτόνομος σε ό,τι αφορά τις ενεργειακές του ανάγκες, με ανεμογεννήτριες και ηλιακά πάνελ να παράγουν όλη την ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζονται τα εσωτερικά του συστήματα. Επιπλέον, οι εν λόγω αρθρωτές μονάδες αποθήκευσης θα μπορούν να μεταφέρονται μέσω ρυμουλκών, μειώνοντας έτσι τη συμφόρηση και τους απαιτούμενους χρόνους παραμονής στα λιμάνια.
Το πλοίο InfinityMAX θα χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο, ενώ θα διαθέτει και ανεμογεννήτριες για την παραγωγή επιπλέον ηλεκτρικής ενέργειας. Ο σχεδιασμός του θα περιλαμβάνει ακόμη πτυσσόμενα ιστία καθώς και έναν πρωτοποριακό σχεδιασμό κύτους για περαιτέρω αύξηση της ενεργειακής του απόδοσης, ενώ θα διαθέτει και όλα τα απαραίτητα συστήματα για ημιαυτόνομη πλοήγηση.
Η Stena Bulk πιστεύει πως θα πρέπει να υπάρξει ισχυρό πνεύμα συνεργασίας τα επόμενα χρόνια ανάμεσα στον ναυτιλιακό κλάδο και τους ηγέτες του κλάδου της τεχνολογίας, προκειμένου το πλοίο InfinityMAX να μπορέσει να κατασκευαστεί και να εξελίξει τη θαλάσσια εφοδιαστική αλυσίδα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ