
Σταθεροποιητικά κινήθηκε η Eagle Bulk το 2020, σύμφωνα με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο Supramax και Ultramax ξηρού φορτίου.
Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $75,2 εκατ. το τελευταίο τρίμηνο του έτους ($71,5 εκατ. το τελευταίο τέταρτο του 2019), ενώ στο σύνολο του 2020 ο κύκλος εργασιών έφτασε τα $275,1 εκατ. ($292,4 εκατ. το 2019). Η εταιρεία εμφάνισε ζημίες $35,1 εκατ., αυξημένες σε σχέση με το 2019 ($21,7 εκατ.). Η ρευστότητα της Eagle ανέρχεται σε $88,8 εκατ.
Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $9.710/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 99,2%.
O Gary Vogel, διευθύνων σύμβουλος της Eagle Bulk, σχολίασε: «Πίσω από ένα βελτιωμένο μακροοικονομικό τοπίο και τις θετικές προοπτικές της αγοράς ξηρού φορτίου, αποκτήσαμε συνολικά επτά πλοία τους τελευταίους μήνες, διαχειριζόμενοι στόλο 52 πλοίων, το υψηλότερο στην ιστορία της Eagle. Έχουμε αγοράσει 27 πλοία και πουλήσαμε 19 από τότε που ξεκινήσαμε την πρωτοβουλία ανανέωσης και ανάπτυξης του στόλου μας. Το αποτέλεσμα είναι ένας στόλος με σημαντικά αυξημένα κέρδη, καθώς και χαμηλότερες εκπομπές αερίων. Είναι σημαντικό ότι 45 από τα πλοία μας, ή το 87% του στόλου μας, είναι εξοπλισμένα με scrubbers […].
»Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να επιστρέφει στο διαδίκτυο και εφαρμόζονται μέτρα τόνωσης, η ζήτηση για προϊόντα ξηρού φορτίου αυξήθηκε αναλόγως. Η αγορά εμπορευμάτων αντικατοπτρίζει αυτή την τάση και ο δείκτης Baltic Supramax διαπραγματεύεται επί του παρόντος σε υψηλά 10 ετών. Ενώ οι κίνδυνοι παραμένουν για την παγκόσμια ανάκαμψη, πιστεύουμε ότι η θετική τάση ανάπτυξης θα συνεχιστεί, συμβάλλοντας στη διατήρηση της ζήτησης για προϊόντα ξηρού φορτίου. Αυτό, σε συνδυασμό με ένα ιστορικά χαμηλό βιβλίο παραγγελιών, υποστηρίζει την αισιοδοξία μας τόσο στους ναύλους όσο και στις τιμές των περιουσιακών στοιχείων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ