
Σταθεροποιητικά κινήθηκε η Eagle Bulk το 2020, σύμφωνα με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο Supramax και Ultramax ξηρού φορτίου.
Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $75,2 εκατ. το τελευταίο τρίμηνο του έτους ($71,5 εκατ. το τελευταίο τέταρτο του 2019), ενώ στο σύνολο του 2020 ο κύκλος εργασιών έφτασε τα $275,1 εκατ. ($292,4 εκατ. το 2019). Η εταιρεία εμφάνισε ζημίες $35,1 εκατ., αυξημένες σε σχέση με το 2019 ($21,7 εκατ.). Η ρευστότητα της Eagle ανέρχεται σε $88,8 εκατ.
Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $9.710/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 99,2%.
O Gary Vogel, διευθύνων σύμβουλος της Eagle Bulk, σχολίασε: «Πίσω από ένα βελτιωμένο μακροοικονομικό τοπίο και τις θετικές προοπτικές της αγοράς ξηρού φορτίου, αποκτήσαμε συνολικά επτά πλοία τους τελευταίους μήνες, διαχειριζόμενοι στόλο 52 πλοίων, το υψηλότερο στην ιστορία της Eagle. Έχουμε αγοράσει 27 πλοία και πουλήσαμε 19 από τότε που ξεκινήσαμε την πρωτοβουλία ανανέωσης και ανάπτυξης του στόλου μας. Το αποτέλεσμα είναι ένας στόλος με σημαντικά αυξημένα κέρδη, καθώς και χαμηλότερες εκπομπές αερίων. Είναι σημαντικό ότι 45 από τα πλοία μας, ή το 87% του στόλου μας, είναι εξοπλισμένα με scrubbers […].
»Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να επιστρέφει στο διαδίκτυο και εφαρμόζονται μέτρα τόνωσης, η ζήτηση για προϊόντα ξηρού φορτίου αυξήθηκε αναλόγως. Η αγορά εμπορευμάτων αντικατοπτρίζει αυτή την τάση και ο δείκτης Baltic Supramax διαπραγματεύεται επί του παρόντος σε υψηλά 10 ετών. Ενώ οι κίνδυνοι παραμένουν για την παγκόσμια ανάκαμψη, πιστεύουμε ότι η θετική τάση ανάπτυξης θα συνεχιστεί, συμβάλλοντας στη διατήρηση της ζήτησης για προϊόντα ξηρού φορτίου. Αυτό, σε συνδυασμό με ένα ιστορικά χαμηλό βιβλίο παραγγελιών, υποστηρίζει την αισιοδοξία μας τόσο στους ναύλους όσο και στις τιμές των περιουσιακών στοιχείων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ