
Σταθεροποιητικά κινήθηκε η Eagle Bulk το 2020, σύμφωνα με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο Supramax και Ultramax ξηρού φορτίου.
Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $75,2 εκατ. το τελευταίο τρίμηνο του έτους ($71,5 εκατ. το τελευταίο τέταρτο του 2019), ενώ στο σύνολο του 2020 ο κύκλος εργασιών έφτασε τα $275,1 εκατ. ($292,4 εκατ. το 2019). Η εταιρεία εμφάνισε ζημίες $35,1 εκατ., αυξημένες σε σχέση με το 2019 ($21,7 εκατ.). Η ρευστότητα της Eagle ανέρχεται σε $88,8 εκατ.
Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $9.710/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 99,2%.
O Gary Vogel, διευθύνων σύμβουλος της Eagle Bulk, σχολίασε: «Πίσω από ένα βελτιωμένο μακροοικονομικό τοπίο και τις θετικές προοπτικές της αγοράς ξηρού φορτίου, αποκτήσαμε συνολικά επτά πλοία τους τελευταίους μήνες, διαχειριζόμενοι στόλο 52 πλοίων, το υψηλότερο στην ιστορία της Eagle. Έχουμε αγοράσει 27 πλοία και πουλήσαμε 19 από τότε που ξεκινήσαμε την πρωτοβουλία ανανέωσης και ανάπτυξης του στόλου μας. Το αποτέλεσμα είναι ένας στόλος με σημαντικά αυξημένα κέρδη, καθώς και χαμηλότερες εκπομπές αερίων. Είναι σημαντικό ότι 45 από τα πλοία μας, ή το 87% του στόλου μας, είναι εξοπλισμένα με scrubbers […].
»Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να επιστρέφει στο διαδίκτυο και εφαρμόζονται μέτρα τόνωσης, η ζήτηση για προϊόντα ξηρού φορτίου αυξήθηκε αναλόγως. Η αγορά εμπορευμάτων αντικατοπτρίζει αυτή την τάση και ο δείκτης Baltic Supramax διαπραγματεύεται επί του παρόντος σε υψηλά 10 ετών. Ενώ οι κίνδυνοι παραμένουν για την παγκόσμια ανάκαμψη, πιστεύουμε ότι η θετική τάση ανάπτυξης θα συνεχιστεί, συμβάλλοντας στη διατήρηση της ζήτησης για προϊόντα ξηρού φορτίου. Αυτό, σε συνδυασμό με ένα ιστορικά χαμηλό βιβλίο παραγγελιών, υποστηρίζει την αισιοδοξία μας τόσο στους ναύλους όσο και στις τιμές των περιουσιακών στοιχείων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ