
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2020 ανακοίνωσε η Euroseas Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών που ανήλθε σε $53,3 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 33,1% σε σχέση με το 2019 ($40,0 εκατ.). Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα $4,0 εκατ. έναντι ζημιών ύψους $1,7 εκατ. το 2019.
Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $9.445/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 95,5%.
Σε επίπεδα τριμήνου, τα έσοδα για το Q4 έφτασαν τα $12,5 εκατ., σημειώνοντας ελαφρά πτώση σε σχέση με το τελευταίο τέταρτο του 2019 ($13,3 εκατ.), με καθαρά κέρδη $582,8 χιλ. έναντι ζημιών $765,1 χιλ. το Q4 του 2019.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, σχολίασε ότι «κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020 και στις αρχές του 2021, οι τιμές στις χρονοναυλώσεις στα containerships αυξήθηκαν σημαντικά, παρά τις περαιτέρω ανησυχίες σχετικά με την πανδημία, φτάνοντας τα υψηλά επίπεδα δώδεκα ετών για ορισμένες κατηγορίες πλοίων. Το δ’ τρίμηνο σημειώθηκε επίσης αύξηση άνω του 40% στις τιμές πώλησης των second-hand πλοίων για μεγέθη μεταφοράς 1.700 έως 4.500 TEUs, τόσο για τα νεότερα όσο και για τα παλαιότερα πλοία.
»Ο στόλος μας επωφελήθηκε από την αύξηση της ναυλαγοράς, καθώς τέσσερα από τα πλοία μας ανανέωσαν τις ναυλώσεις τους σε τιμές υπερδιπλάσιες των προηγούμενων επιπέδων τους και αναμένεται να συνεισφέρουν σημαντικά στα κέρδη μας. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς, λόγω του σχετικά χαμηλού βιβλίου παραγγελιών, της αναμενόμενης ανάκαμψης της αγοράς των εμπορευματοκιβωτίων, εάν η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο, καθώς επίσης και διότι οι διευρυνόμενες κανονιστικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις αυξάνουν αποτελεσματικά την ανάγκη για μεγαλύτερη χωρητικότητα πλοίου. Εάν, ως αποτέλεσμα των παραπάνω τάσεων, οι ναύλοι παραμείνουν κοντά στα τρέχοντα επίπεδα για τους επόμενους τέσσερις έως πέντε μήνες, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να τους ανανεώσουμε για το σύνολο σχεδόν όλων των πλοίων μας με υψηλότερα ποσοστά από αυτά που κερδίζουν σήμερα, συμβάλλοντας περαιτέρω στην κερδοφορία μας [..]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ