
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2020 ανακοίνωσε η Euroseas Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών που ανήλθε σε $53,3 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 33,1% σε σχέση με το 2019 ($40,0 εκατ.). Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα $4,0 εκατ. έναντι ζημιών ύψους $1,7 εκατ. το 2019.
Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $9.445/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 95,5%.
Σε επίπεδα τριμήνου, τα έσοδα για το Q4 έφτασαν τα $12,5 εκατ., σημειώνοντας ελαφρά πτώση σε σχέση με το τελευταίο τέταρτο του 2019 ($13,3 εκατ.), με καθαρά κέρδη $582,8 χιλ. έναντι ζημιών $765,1 χιλ. το Q4 του 2019.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, σχολίασε ότι «κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020 και στις αρχές του 2021, οι τιμές στις χρονοναυλώσεις στα containerships αυξήθηκαν σημαντικά, παρά τις περαιτέρω ανησυχίες σχετικά με την πανδημία, φτάνοντας τα υψηλά επίπεδα δώδεκα ετών για ορισμένες κατηγορίες πλοίων. Το δ’ τρίμηνο σημειώθηκε επίσης αύξηση άνω του 40% στις τιμές πώλησης των second-hand πλοίων για μεγέθη μεταφοράς 1.700 έως 4.500 TEUs, τόσο για τα νεότερα όσο και για τα παλαιότερα πλοία.
»Ο στόλος μας επωφελήθηκε από την αύξηση της ναυλαγοράς, καθώς τέσσερα από τα πλοία μας ανανέωσαν τις ναυλώσεις τους σε τιμές υπερδιπλάσιες των προηγούμενων επιπέδων τους και αναμένεται να συνεισφέρουν σημαντικά στα κέρδη μας. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς, λόγω του σχετικά χαμηλού βιβλίου παραγγελιών, της αναμενόμενης ανάκαμψης της αγοράς των εμπορευματοκιβωτίων, εάν η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο, καθώς επίσης και διότι οι διευρυνόμενες κανονιστικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις αυξάνουν αποτελεσματικά την ανάγκη για μεγαλύτερη χωρητικότητα πλοίου. Εάν, ως αποτέλεσμα των παραπάνω τάσεων, οι ναύλοι παραμείνουν κοντά στα τρέχοντα επίπεδα για τους επόμενους τέσσερις έως πέντε μήνες, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να τους ανανεώσουμε για το σύνολο σχεδόν όλων των πλοίων μας με υψηλότερα ποσοστά από αυτά που κερδίζουν σήμερα, συμβάλλοντας περαιτέρω στην κερδοφορία μας [..]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ