
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2020 ανακοίνωσε η Euroseas Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών που ανήλθε σε $53,3 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 33,1% σε σχέση με το 2019 ($40,0 εκατ.). Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα $4,0 εκατ. έναντι ζημιών ύψους $1,7 εκατ. το 2019.
Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $9.445/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 95,5%.
Σε επίπεδα τριμήνου, τα έσοδα για το Q4 έφτασαν τα $12,5 εκατ., σημειώνοντας ελαφρά πτώση σε σχέση με το τελευταίο τέταρτο του 2019 ($13,3 εκατ.), με καθαρά κέρδη $582,8 χιλ. έναντι ζημιών $765,1 χιλ. το Q4 του 2019.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, σχολίασε ότι «κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020 και στις αρχές του 2021, οι τιμές στις χρονοναυλώσεις στα containerships αυξήθηκαν σημαντικά, παρά τις περαιτέρω ανησυχίες σχετικά με την πανδημία, φτάνοντας τα υψηλά επίπεδα δώδεκα ετών για ορισμένες κατηγορίες πλοίων. Το δ’ τρίμηνο σημειώθηκε επίσης αύξηση άνω του 40% στις τιμές πώλησης των second-hand πλοίων για μεγέθη μεταφοράς 1.700 έως 4.500 TEUs, τόσο για τα νεότερα όσο και για τα παλαιότερα πλοία.
»Ο στόλος μας επωφελήθηκε από την αύξηση της ναυλαγοράς, καθώς τέσσερα από τα πλοία μας ανανέωσαν τις ναυλώσεις τους σε τιμές υπερδιπλάσιες των προηγούμενων επιπέδων τους και αναμένεται να συνεισφέρουν σημαντικά στα κέρδη μας. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς, λόγω του σχετικά χαμηλού βιβλίου παραγγελιών, της αναμενόμενης ανάκαμψης της αγοράς των εμπορευματοκιβωτίων, εάν η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο, καθώς επίσης και διότι οι διευρυνόμενες κανονιστικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις αυξάνουν αποτελεσματικά την ανάγκη για μεγαλύτερη χωρητικότητα πλοίου. Εάν, ως αποτέλεσμα των παραπάνω τάσεων, οι ναύλοι παραμείνουν κοντά στα τρέχοντα επίπεδα για τους επόμενους τέσσερις έως πέντε μήνες, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να τους ανανεώσουμε για το σύνολο σχεδόν όλων των πλοίων μας με υψηλότερα ποσοστά από αυτά που κερδίζουν σήμερα, συμβάλλοντας περαιτέρω στην κερδοφορία μας [..]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ