
Τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα για το 2020 ανακοίνωσε η Euroseas Ltd. Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών που ανήλθε σε $53,3 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 33,1% σε σχέση με το 2019 ($40,0 εκατ.). Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα $4,0 εκατ. έναντι ζημιών ύψους $1,7 εκατ. το 2019.
Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $9.445/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 95,5%.
Σε επίπεδα τριμήνου, τα έσοδα για το Q4 έφτασαν τα $12,5 εκατ., σημειώνοντας ελαφρά πτώση σε σχέση με το τελευταίο τέταρτο του 2019 ($13,3 εκατ.), με καθαρά κέρδη $582,8 χιλ. έναντι ζημιών $765,1 χιλ. το Q4 του 2019.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, σχολίασε ότι «κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020 και στις αρχές του 2021, οι τιμές στις χρονοναυλώσεις στα containerships αυξήθηκαν σημαντικά, παρά τις περαιτέρω ανησυχίες σχετικά με την πανδημία, φτάνοντας τα υψηλά επίπεδα δώδεκα ετών για ορισμένες κατηγορίες πλοίων. Το δ’ τρίμηνο σημειώθηκε επίσης αύξηση άνω του 40% στις τιμές πώλησης των second-hand πλοίων για μεγέθη μεταφοράς 1.700 έως 4.500 TEUs, τόσο για τα νεότερα όσο και για τα παλαιότερα πλοία.
»Ο στόλος μας επωφελήθηκε από την αύξηση της ναυλαγοράς, καθώς τέσσερα από τα πλοία μας ανανέωσαν τις ναυλώσεις τους σε τιμές υπερδιπλάσιες των προηγούμενων επιπέδων τους και αναμένεται να συνεισφέρουν σημαντικά στα κέρδη μας. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς, λόγω του σχετικά χαμηλού βιβλίου παραγγελιών, της αναμενόμενης ανάκαμψης της αγοράς των εμπορευματοκιβωτίων, εάν η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο, καθώς επίσης και διότι οι διευρυνόμενες κανονιστικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις αυξάνουν αποτελεσματικά την ανάγκη για μεγαλύτερη χωρητικότητα πλοίου. Εάν, ως αποτέλεσμα των παραπάνω τάσεων, οι ναύλοι παραμείνουν κοντά στα τρέχοντα επίπεδα για τους επόμενους τέσσερις έως πέντε μήνες, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να τους ανανεώσουμε για το σύνολο σχεδόν όλων των πλοίων μας με υψηλότερα ποσοστά από αυτά που κερδίζουν σήμερα, συμβάλλοντας περαιτέρω στην κερδοφορία μας [..]».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ