
Την απόκτηση 18 νέων bulkers ανακοίνωσε η Golden Ocean σε σχετικό σημείωμά της κατά τη δημοσιοποίηση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το 2020.
Ο κύκλος εργασιών της Golden Ocean ανήλθε σε $607,9 εκατ., μειωμένος κατά 13,9% σε σχέση με το 2019 ($706,8 εκατ.). Στα καθαρά αποτελέσματα, η εταιρεία κατέγραψε ζημίες $61,2 εκατ. έναντι κερδών $100,7 εκατ. το 2019. Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $168,7 εκατ. έναντι $185,6 εκατ. το Q4 του 2019. Στα αποτελέσματα τριμήνου, η εταιρεία ανέφερε κέρδη $28,0 εκατ. έναντι $48,3 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
Η εταιρεία που διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου προέβη σε πώληση δύο πλοίων το προηγούμενο διάστημα, ωστόσο μέσα στον Φεβρουάριο ήλθε σε αρχική συμφωνία για την απόκτηση 18 πλοίων συνολικού τιμήματος $752 εκατ.
Οι εκτιμήσεις της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2021 δείχνουν, με βάση τις προσυμφωνημένες τιμές (για το 66% των ημερών), TCE για τα Capesizes στα $18.200 και για τα Panamaxes στα $13.800, με κλεισμένα συμβόλαια για το 86% των ημερών.
Σύμφωνα με την Golden Ocean, τα TCEs στη spot αγορά για το πρώτο τρίμηνο του 2021 θα είναι χαμηλότερα από τα TCEs που έχουν συμβληθεί, λόγω του αντίκτυπου του ballast στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021, καθώς επίσης και εξαιτίας των χαμηλότερων ναύλων την παρούσα χρονική περίοδο.
Ο Ulrik Andersen, διευθύνων σύμβουλος της Golden Ocean, σχολίασε: «Η εταιρεία συνέχισε να παρουσιάζει ισχυρή απόδοση το τέταρτο τρίμηνο του 2020, παρά την αστάθεια των ναύλων. Μέχρι στιγμής, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν το ισχυρότερο τα τελευταία χρόνια, γεγονός που υποδηλώνει μια στενή ισορροπία προσφοράς και ζήτησης στην αγορά και αποτελεί θετικό στοιχείο για το υπόλοιπο του έτους. Αναμένουμε θετικές επιπτώσεις από την εποχικότητα, αλλά και μια ευρύτερη ανάκαμψη στη ζήτηση εμπορευμάτων, καθώς η επίπτωση της πανδημίας στην παγκόσμια οικονομία αρχίζει να αποκλιμακώνεται.
»Η πρόσφατα εξαγγελθείσα απόκτηση δεκαοκτώ μεγάλων, σύγχρονων πλοίων ξηρού φορτίου αυξάνει σημαντικά την έκθεσή μας στη θετική δυναμική της αγοράς. Με έναν στόλο που επικεντρώνεται αποκλειστικά σε μεγάλες κατηγορίες πλοίων, περιορισμένες δεσμεύσεις κεφαλαιουχικών δαπανών και χωρίς δανειακές υποχρεώσεις αποπληρωμής χρέους έως το 2023, η Golden Ocean βρίσκεται σε πολύ καλή θέση για να δημιουργήσει σημαντική ταμειακή ροή και αξία για τους μετόχους μας».
Η Golden Ocean διαχειρίζεται στόλο 78 πλοίων, με μέση χωρητικότητα τα 10,8 εκατ. dwt.
Φωτό: Yun David/Unspash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντοναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα επιβάλλουν «πολύ αυστηρούς δασμού» στην Ρωσία σε 50 ημέρες εάν δεν υπάρξει…
Σκάφος της Frontex βυθίστηκε στη θαλάσσια περιοχή Βορειοδυτικά της Λέσβου μετά από πρόσκρουση σε ξέρα. Οι έξι επιβαίνοντες παρελήφθησαν καλά στην υγεία τους από…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Η τιμή του Βitcoin ξεπέρασε το επίπεδο των $123.000 για πρώτη φορά σήμερα, Δευτέρα 14 Ιουλίου, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για το κορυφαίο κρυπτονόμισμα παγκοσμίως.…
Η αξιοποίηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στη ναυτιλία δεν είναι νέα πρακτική, ωστόσο το «Blue Marlin» γίνεται το πρώτο πλοίο εσωτερικής ναυσιπλοΐας παγκοσμίως που αξιοποιεί ηλιακή…
Οι πλωτές ανεμογεννήτριες παρέχουντι μεγαλύτερη ευελιξία χωροθέτησης, μειωμένες οπτικές επιπτώσεις για παράκτιες κοινότητες και τη δυνατότητα για εγκατάσταση μονάδων μεγάλης ισχύος. Στο πλαίσιο αυτό,…
Η ναυλαγορά τακτικών γραμμών εμφανίζει έντονες αυξομειώσεις τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου, βάσει δεδομένων της Xeneta. Με την προσφορά να υπερβαίνει τις απαιτήσεις της…
Διά χειρός Fincantieri το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο της Oceania Cruises, το οποίο παρέλαβε στις 10 Ιουλίου από το ναυπηγείο Sestri Ponente της Γένοβας. Το «Oceania…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ