
Σημαντική συμφωνία για τη συγχώνευσή της με την Global Energy & Power Infrastructure Team (GEPIF) της BlackRock ανακοίνωσε η GasLog, με στόχο τις επενδύσεις σε υποδομές στον κλάδο της ενέργειας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η GEPIF θα αποκτήσει όλες τις κοινές μετοχές της GasLog που βρίσκονται σε κυκλοφορία και δεν είναι στην κατοχή των βασικών υφιστάμενων μετόχων, στην τιμή των $5,80/μετοχή. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, οι υφιστάμενοι μέτοχοι, συμπεριλαμβανομένης της Blenheim Holdings, η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στην οικογένεια Λιβανού, καθώς και μιας κατά 100% θυγατρικής του Ιδρύματος Ωνάση, θα κατέχουν περίπου το 55% των κοινών μετοχών της GasLog και η GEPIF θα διατηρεί το 45%.
Παράλληλα, η εισηγμένη ανακοίνωσε επιστροφή στην κερδοφορία για το 2020, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, καθώς η εταιρεία εμφάνισε σημαντικά μειωμένες ζημίες απομείωσης του στόλου της.
Παρά τη σταθεροποιητική εικόνα στον ετήσιο κύκλο εργασιών της εταιρείας, ο οποίος ανήλθε σε $674,1 εκατ., στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το 2019 ($668,7 εκατ.), η GasLog κατέγραψε κέρδη $3,3 εκατ. έναντι ζημιών $115,6 εκατ. το 2019.
Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, η εισηγμένη εμφάνισε κύκλο εργασιών $192,6 εκατ. ($182,3 εκατ. το Q4 του 2019), με σημαντικά κέρδη $45,9 εκατ., έναντι ζημιών $119,9 εκατ. το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
Η άμεση ρευστότητα της εταιρείας αγγίζει τα $367,3 εκατ., ενώ, βάσει προσυμφωνημένων ναυλοσυμφώνων, τα αναμενόμενα έσοδα για το υπόλοιπο του 2020 υπολογίζονται σε τουλάχιστον $606,3 εκατ., με charter coverage 75,9%.
Οι ημέρες χρήσης των πλοίων της GasLog έφτασαν τις 5.922 έναντι 4.109 για το 2019.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ