
Σημαντική συμφωνία για τη συγχώνευσή της με την Global Energy & Power Infrastructure Team (GEPIF) της BlackRock ανακοίνωσε η GasLog, με στόχο τις επενδύσεις σε υποδομές στον κλάδο της ενέργειας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η GEPIF θα αποκτήσει όλες τις κοινές μετοχές της GasLog που βρίσκονται σε κυκλοφορία και δεν είναι στην κατοχή των βασικών υφιστάμενων μετόχων, στην τιμή των $5,80/μετοχή. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, οι υφιστάμενοι μέτοχοι, συμπεριλαμβανομένης της Blenheim Holdings, η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στην οικογένεια Λιβανού, καθώς και μιας κατά 100% θυγατρικής του Ιδρύματος Ωνάση, θα κατέχουν περίπου το 55% των κοινών μετοχών της GasLog και η GEPIF θα διατηρεί το 45%.
Παράλληλα, η εισηγμένη ανακοίνωσε επιστροφή στην κερδοφορία για το 2020, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, καθώς η εταιρεία εμφάνισε σημαντικά μειωμένες ζημίες απομείωσης του στόλου της.
Παρά τη σταθεροποιητική εικόνα στον ετήσιο κύκλο εργασιών της εταιρείας, ο οποίος ανήλθε σε $674,1 εκατ., στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το 2019 ($668,7 εκατ.), η GasLog κατέγραψε κέρδη $3,3 εκατ. έναντι ζημιών $115,6 εκατ. το 2019.
Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, η εισηγμένη εμφάνισε κύκλο εργασιών $192,6 εκατ. ($182,3 εκατ. το Q4 του 2019), με σημαντικά κέρδη $45,9 εκατ., έναντι ζημιών $119,9 εκατ. το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
Η άμεση ρευστότητα της εταιρείας αγγίζει τα $367,3 εκατ., ενώ, βάσει προσυμφωνημένων ναυλοσυμφώνων, τα αναμενόμενα έσοδα για το υπόλοιπο του 2020 υπολογίζονται σε τουλάχιστον $606,3 εκατ., με charter coverage 75,9%.
Οι ημέρες χρήσης των πλοίων της GasLog έφτασαν τις 5.922 έναντι 4.109 για το 2019.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ