
Η αεροπορική εταιρία United Airlines ανακοίνωσε την Κυριακή το βράδυ ότι προχωρεί άμεσα στην αναστολή πτήσεων των 24 Boeing 777 που διαθέτει στο στόλο της και φέρουν τον ίδιο τύπο κινητήρα με το αεροσκάφος της εταιρείας που πραγματοποίησε προσγείωση έκτακτης ανάγκης το Σάββατο στο Ντένβερ.
Η ανακοίνωση της εταιρείας ακολούθησε την ανακοίνωση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) σχετικά με επίσπευση των ελέγχων στα αεροσκάφη 777 που φέρουν τους κινητήρες Pratt & Whitney PW4000.
Η United ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει τις συζητήσεις με τις αρμόδιες αρχές στις ΗΠΑ «προκειμένου να αποφασίσει ενδεχόμενα επιπρόσθετα βήματα, που ίσως θα χρειαστούν για να διασφαλιστεί ότι τα αναφερόμενα αεροσκάφη ανταποκρίνονται στους αυστηρούς κανόνες ασφάλειας και μπορούν να επιστρέψουν στην ενεργό υπηρεσία».
Η FAA ανακοίνωσε πως αναμένει ότι η διεξαγωγή των νέων ελέγχων θα απαιτήσει την προσωρινή έξοδο ορισμένων αεροσκαφών από την ενεργό πτητική υπηρεσία.
Σύμφωνα με την ίδια υπηρεσία, η United Airlines είναι η μοναδική αεροπορική εταιρία στις ΗΠΑ που χρησιμοποιεί τα αεροσκάφη 777 με τους αναφερόμενους κινητήρες.
Τα ίδια αεροσκάφη βρίσκονται σε χρήση από αεροπορικές εταιρείες στην Ιαπωνία και στη Νότια Κορέα, σύμφωνα με την FAA.
«Έχουμε εξετάσει όλα τα διαθέσιμα στοιχεία ασφάλειας, μετά το χθεσινό [προχθεσινό] περιστατικό» ανέφερε η ανακοίνωση της FAA. «Βάσει της αρχικής πληροφόρησης, καταλήγουμε ότι το μεσοδιάστημα των ελέγχων πρέπει να επισπευστεί στα πτερύγια των στροβίλων που είναι μοναδικά σε αυτό το μοντέλο του κινητήρα, που χρησιμοποιείται μόνο από τα αεροσκάφη 777».
Παράλληλα η Ιαπωνία ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες Japan Airlines Co Ltd (JAL) και ANA Holdings Inc να μην χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη Boeing 777 με κινητήρες Pratt & Whitney 4000 για απογειώσεις, προσγειώσεις, αλλά και υπερπτήσεις στην επικράτειά της μέχρι νεωτέρας, όπως ανακοίνωσε το Κέντρο Αεροναυτικών Πληροφοριών της Ιαπωνίας.
Το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας ανακοίνωσε ότι στις 4 Δεκεμβρίου του 2020, μία πτήση της JAL από το αεροδρόμιο Νάχα προς το Τόκιο επέστρεψε στο Νάχα εξαιτίας δυσλειτουργίας του αριστερού κινητήρα.
Το αεροσκάφος αυτό είχε κατασκευαστεί πριν από 26 χρόνια όπως και το αεροσκάφος της United Airlines που ενεπλάκη στο περιστατικό του Σαββάτου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Hayden Smith/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ