
Η ΟΛΠ Α.Ε. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα 2020 σύμφωνα με τα οποία:
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 132,9 εκατ. έναντι € 149,2 εκατ. της χρήσης 2019, παρουσιάζοντας μείωση ποσού € 16,3 εκατ. ή ποσοστό -10,9%. H μεταβολή αυτή, οφείλεται κυρίως στη σημαντική μείωση των εσόδων λόγω της πανδημίας στον τομέα Κρουαζιέρας και Ακτοπλοΐας κατά 84,0% και 26,4% ή ποσού € 10,5 εκατ. και € 3,0 εκατ. αντίστοιχα, καθώς επίσης και στον τομέα Διακίνησης Αυτοκίνητων κατά 20,3% ή ποσού € 2,8 εκατ., αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΟΛΠ Α.Ε. Αύξηση σημειώθηκε στα έσοδα από το αντάλλαγμα παραχώρησης της ΣΕΠ κατά 1,1% ή ποσού € 0,7 εκατ. καθώς και στον τομέα της Ναυπηγοεπισκευής κατά 16,2% ή ποσού € 1,9 εκατ.
Τα συνολικά έξοδα μειώθηκαν κατά -8,8% το 2020 σε € 93,7 εκατ. έναντι € 102,7 εκατ. της χρήσης 2019, παρά το γεγονός ότι οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού παρέμειναν αμετάβλητα στα € 58 εκατ.
Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε € 36,9 εκατ. έναντι € 47,6 εκατ. της χρήσης 2019, παρουσιάζοντας μείωση ποσού € 10,7 εκατ. ή ποσοστό -22,3% και τα κέρδη μετά από φόρους ανέρχονται σε € 26,4 εκατ. μειωμένα κατά -25% σε σχέση με τα € 35,4 εκατ. της χρήσης 2019.
Να σημειωθεί ότι η ΟΛΠ Α.Ε. θα καταβάλλει € 4,8 εκατ. ως αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο για το 2020 (έναντι € 5,4 εκατ. το 2019) .
Αύξηση σημείωσαν τα διαθέσιμα που ανήλθαν σε € 111,4 εκατ. έναντι € 106,7 εκατ. το 2019 ενώ ταυτόχρονα μειώθηκε και ο τραπεζικός δανεισμός κατά € 6,0 εκατ. λόγω εξόφλησης τεσσάρων (4) δόσεων του μακροπροθέσμου δανεισμού.
Το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανέρχεται σε € 0,40.
Ο Πρόεδρος ΔΣ της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Yu Zenggang δήλωσε: “Παρά τον αντίκτυπο του COVID-19 και τις αρνητικές επιπτώσεις στα οικονομικά αποτελέσματα σε συγκεκριμένους επιχειρησιακούς τομείς, η Εταιρεία πέτυχε την ομαλή συνέχιση των λιμενικών δραστηριοτήτων σε συνθήκες ασφάλειας χωρίς να θέσει κανένα εργαζόμενο σε καθεστώς αναστολής. Ταυτόχρονα προχώρησε σε συμβασιοποίηση επενδύσεων που ανέρχονται σε € 211,7 εκατ. και εντείνει τις προσπάθειες επιτάχυνσης της υλοποίησής τους, παρά τις αντίξοες συνθήκες”.
Φωτό: ΟΛΠ Α.Ε.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ