
Σε ανανέωση του στόλου της προχωρά η Safe Bulkers, όπως προκύπτει από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ’ τρίμηνο του 2020.
Η εισηγμένη στο Χρηματοστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι προχώρησε σε συμφωνίες για την πώληση δύο παλαιότερων πλοίων και για την εξαγοράς ενός second-hand panamax bulker, κατασκευασμένο το 2011.
Πιο συγκεκριμένα το δ΄τρίμηνο του 2020 διέθεσε προς πώληση το Panamax «Paraskevi», κατασκευασμένο το 2003. Τον περασμένο Ιανουάριο η Safe Bulkers υπέγραψε συμφωνία πώλησης έναντι $7,3 εκατ. με την παράδοση στον νέο ιδιοκτήτη να αναμένεται τον ερχόμενο Μάρτιο. Παράλληλα τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία διέθεσε προς πώληση το «Vassos», ένα επίσης Panamax bulker, ναυπηγημένο το 2004 και υπέγραψε συμφωνία πώλησης έναντι του ποσού των $8,7 εκατ.
Με την ολοκλήρωση των συναλλαγών η Safe Bulkers αναμένει ότι οι δανειακές της υποχρεώσεις θα μειωθούν κατά $10 εκατ. και η καθαρή της ρευστότητα θα αυξηθεί κατά $5,7 εκατ., όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Τον Φεβρουάριο συμφώνησε για την απόκτηση ενός Panamax bulker, ναυπηγημένου το 2011 στην Ιαπωνία έναντι $14 εκατ. Η εν λόγω εξαγορά θα χρηματοδοτηθεί από διαθέσιμα ιδία κεφάλαια.
Σε ό,τι αφορά τον αντίκτυπο του Covid-19, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι οδήγησε χαμηλότερους ναύλους ως απόρροια της χαμηλότερης ζήτησης ενώ την ίδια ώρα αυξήθηκαν ορισμένες δαπάνες της εταιρείας. Ειδική μνεία γίνεται και στις αλλαγές πληρωμάτων με τη Safe Bulkers να σημειώνει ότι εργάστηκε εκτεταμένα για τη διαχείριση της κρίσης αυτής και για την ασφάλεια των ναυτικών και των εργαζόμενων στα γραφεία.
Τέλος να σημειωθεί ότι η Safe Bulkers κατέγραψε το Q4 κέρδη $7,6 εκατ. έναντι κερδών $3,6 εκατ. το Q4 του 2019 ενώ συνολικά το 2020 οι ζημίες της έφτασαν τα $12,9 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ