
Η εταιρεία τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd ανοίγει νέους δρόμους στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση μετά και την επιτυχή ολοκλήρωση των δύο πρώτων συναλλαγών που συνάδουν με τις Πράσινες Αρχές Δανειοδότησης που έχει θεσπίσει η Loan Market Association (LMA). Αμφότερες οι συναλλαγές σχετίζονται με τη χρηματοδότηση των έξι πλοίων εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 23.500 TEUs, τα οποία παρήγγειλε η εταιρεία τον περασμένο Δεκέμβριο.
Η πρώτη συναλλαγή αφορά σε κοινοπρακτικό πράσινο δάνειο, ύψους $417 εκατ., διάρκειας 12 ετών, που θα χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση τριών εκ των έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της πρόσφατης παραγγελίας. Το δάνειο χρηματοδοτείται από την Korea Trade Insurance Corporation (K-SURE) και από μία κοινοπραξία έντεκα τραπεζών.
Η έτερη συναλλαγή αφορά στη σύναψη χρηματοδοτικής μίσθωσης για τα υπόλοιπα τρία πλοία, που ανέρχεται σε $472 εκατ., έχει διάρκεια 17 ετών και παρέχει επιπρόσθετη χρηματοδότηση κατά τη φάση της κατασκευής τους.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Hapag-Lloyd, κ. Mark Frese, αυτές οι συναλλαγές θα βοηθήσουν την εταιρεία να εκσυγχρονίσει τον στόλο της και παράλληλα να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Χάρη στους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες, τα νέα πλοία θα μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά 15% έως 25%. Αυτό σημαίνει ότι, πέραν των απαιτήσεων των Πράσινων Αρχών Δανειοδότησης της LMA, τα πλοία θα πληρούν και τα τεχνικά κριτήρια ελέγχου της ΕΕ για τις θαλάσσιες και παράκτιες εμπορευματικές μεταφορές. Τα υπερσύγχρονα νέα πλοία της Hapag-Lloyd κατασκευάζονται στη Νότια Κορέα και αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2023.
Φωτό: Bernd Dittrich/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η VANOS Defense, τμήμα της VANOS S.A., συμμετείχε στην άσκηση “ΤΑΜΣ – Αίσιος Οιωνός 2025”, συμβάλλοντας ενεργά στη διασφάλιση επιχειρησιακής ετοιμότητας, παρουσιάζοντας νέες τεχνολογίες…

Η κινεζική αγορά σόγιας παρουσίασε αξιοσημείωτη μετατόπιση ροών τον Οκτώβριο, καθώς για δεύτερο συνεχόμενο μήνα δεν καταγράφηκε καμία εισαγωγή από τις ΗΠΑ, την ώρα…

Μια απόπειρα να υπάρξει συμφωνία για τον τρόπο με τον οποίο οι χώρες θα αποδεσμευθούν από τα ορυκτά καύσιμα αφαιρέθηκε από το πιο πρόσφατο…

Οι Ρώσοι ιδιοκτήτες της Πετρελαϊκής Βιομηχανίας της Σερβίας (NIS) είναι έτοιμοι να πουλήσουν το πλειοψηφικό τους μερίδιο, δήλωσε η υπουργός Ενέργειας Ντούμπραβκα Τζέντοβιτς Χαντάνοβιτς.…

Η ενοποίηση προηγμένων συστημάτων αυτόνομης ναυτιλίας, τεχνητής νοημοσύνης και θαλάσσιων ενεργειακών πλατφορμών βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας συνεργασίας μεταξύ της Ocean Power Technologies (OPT)…

Η προηγμένη ηλεκτρική πρόωση τύπου Azipod και τα ολοκληρωμένα συστήματα ηλεκτρικής ισχύος της ABB θα εφαρμοστούν στο νέο καναδικό παγοθραυστικό «Polar Max», που προορίζεται…

Τις αναμνήσεις από την 55ετή πορεία του -με έμφαση την παρουσία του στην Κίνα-, καθώς και τις τρέχουσες εξελίξεις της ναυτιλιακής βιομηχανίας, παρουσίασε ο…

Η έναρξη των εξαγωγών από το Simandou στη Γουινέα, το μεγαλύτερο αναξιοποίητο ορυχείο υψηλής ποιότητας σιδηρομεταλλεύματος παγκοσμίως, δύναται να προκαλέσει ανακατατάξεις στην αγορά των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ