
O εμπορικός πόλεμος Κίνας–Αυστραλίας ήρθε να προσθέσει μία ακόμα πίεση στα ήδη ψυχολογικά και σωματικά επιβαρυμένα πληρώματα, τα οποία, λόγω των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας, δεν μπορούν να επαναπατριστούν αναφέρουν διεθνή ΜΜΕ.
Πολλά bulk carriers, φορτωμένα με άνθρακα από την Αυστραλία, περιμένουν για μήνες έξω από κινεζικά λιμάνια προκειμένου να ξεφορτώσουν. Πρόσφατα, οι κινεζικές αρχές άναψαν το πράσινο φως, προκειμένου δύο πλοία με Ινδούς ναυτικούς να ξεφορτώσουν και εν συνεχεία να πραγματοποιηθούν οι αντικαταστάσεις ναυτικών.
Πιο συγκεκριμένα, οι 23 ναυτικοί του «MV Jag Anand», το οποίο βρισκόταν από τις 13 Ιουνίου 2020 σε αγκυροβόλιο κοντά στο λιμάνι Jingtang, επέστρεψαν πρόσφατα στα σπίτια τους μετά από αλλαγή πληρώματος που πραγματοποιήθηκε σε λιμάνι της Ιαπωνίας.
Είκοσι ναυτικοί (16 Ινδοί) του bulk carrier «Αnastasia» της MSC θα επιστρέψουν στα σπίτια τους μετά την έγκριση του Πεκίνου στο αίτημα της Ινδίας για αλλαγή πληρώματος, σύμφωνα με όσα ανέφερε το ινδικό Υπουργείο Εξωτερικών Υποθέσεων. Το «Αnastasia» βρισκόταν έξω από τα κινεζικά λιμάνια από τις 20 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα η MSC, στα τέλη του περασμένου έτους, έκανε έκκληση στους ναυλωτές προκειμένου το πλοίο να παρεκκλίνει του ταξιδιού του για αντικαταστάσεις ναυτικών.
O υπουργός Εξωτερικών Υποθέσεων της Ινδίας, Anurag Srivastava, ανέφερε σε ΜΜΕ της χώρας του ότι, μετά από επαναλαμβανόμενες εκκλήσεις της ινδικής πρεσβείας στο Πεκίνο, οι κεντρικές κινεζικές αρχές άναψαν το πράσινο φως για την αλλαγή του πληρώματος του «Anastasia».
Σύμφωνα με δημοσιεύματα διεθνών ΜΜΕ, διαφαίνεται ότι ο αριθμός των πλοίων που αναμένουν να ξεφορτώσουν άνθρακα στη Βόρεια Κίνα μειώνεται, δίνοντας ελπίδα σε αρκετούς αποκλεισμένους ναυτικούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα 28 Απριλίου – 18.20 Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ