
O εμπορικός πόλεμος Κίνας–Αυστραλίας ήρθε να προσθέσει μία ακόμα πίεση στα ήδη ψυχολογικά και σωματικά επιβαρυμένα πληρώματα, τα οποία, λόγω των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας, δεν μπορούν να επαναπατριστούν αναφέρουν διεθνή ΜΜΕ.
Πολλά bulk carriers, φορτωμένα με άνθρακα από την Αυστραλία, περιμένουν για μήνες έξω από κινεζικά λιμάνια προκειμένου να ξεφορτώσουν. Πρόσφατα, οι κινεζικές αρχές άναψαν το πράσινο φως, προκειμένου δύο πλοία με Ινδούς ναυτικούς να ξεφορτώσουν και εν συνεχεία να πραγματοποιηθούν οι αντικαταστάσεις ναυτικών.
Πιο συγκεκριμένα, οι 23 ναυτικοί του «MV Jag Anand», το οποίο βρισκόταν από τις 13 Ιουνίου 2020 σε αγκυροβόλιο κοντά στο λιμάνι Jingtang, επέστρεψαν πρόσφατα στα σπίτια τους μετά από αλλαγή πληρώματος που πραγματοποιήθηκε σε λιμάνι της Ιαπωνίας.
Είκοσι ναυτικοί (16 Ινδοί) του bulk carrier «Αnastasia» της MSC θα επιστρέψουν στα σπίτια τους μετά την έγκριση του Πεκίνου στο αίτημα της Ινδίας για αλλαγή πληρώματος, σύμφωνα με όσα ανέφερε το ινδικό Υπουργείο Εξωτερικών Υποθέσεων. Το «Αnastasia» βρισκόταν έξω από τα κινεζικά λιμάνια από τις 20 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα η MSC, στα τέλη του περασμένου έτους, έκανε έκκληση στους ναυλωτές προκειμένου το πλοίο να παρεκκλίνει του ταξιδιού του για αντικαταστάσεις ναυτικών.
O υπουργός Εξωτερικών Υποθέσεων της Ινδίας, Anurag Srivastava, ανέφερε σε ΜΜΕ της χώρας του ότι, μετά από επαναλαμβανόμενες εκκλήσεις της ινδικής πρεσβείας στο Πεκίνο, οι κεντρικές κινεζικές αρχές άναψαν το πράσινο φως για την αλλαγή του πληρώματος του «Anastasia».
Σύμφωνα με δημοσιεύματα διεθνών ΜΜΕ, διαφαίνεται ότι ο αριθμός των πλοίων που αναμένουν να ξεφορτώσουν άνθρακα στη Βόρεια Κίνα μειώνεται, δίνοντας ελπίδα σε αρκετούς αποκλεισμένους ναυτικούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ