
Η Avenir LNG Limited ανακοίνωσε την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου την καθέλκυση του «Avenir Allegiance», του μεγαλύτερου στον κόσμο πλοίου διπλής χρήσης: LNG supply και bunkering πλοίου.
To «Avenir Allegiance» καθελκύστηκε στις 27 Ιανουαρίου στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου Zhoushan Changhong International Shipyard Co. Ltd. To 20.000 κ.μ. πλοίο θα παραδοθεί από την CIMC Sinopacific Offshore & Engineering Co. (CIMC SOE) και θα ενταχθεί στον στόλο LNG carriers της Avenir LNG Limited το γ΄ τρίμηνο του έτους. Συγχρόνως θα αποτελεί το μεγαλύτερο LNG bunkering πλοίο στον κόσμο. Μέχρι στιγμής, το μεγαλύτερο LNG bunkering πλοίο ήταν το «Gas Agility», διαχείρισης της Τοtal και χωρητικότητας 18.600 κ.μ.
To «Avenir Allegiance» είναι το τέταρτο από τα έξι νεότευκτα που θα παραλάβει η Avenir LNG Limited. Το πρώτο νεότευκτο πλοίο, το «Avenir Advantage», το παρέλαβε η εταιρεία τον Οκτώβριο του 2020, ενώ θα ακολουθήσουν οι παραλαβές των «Αvenir Accolade», «Aspiration», «Allegiance», «Ascension» και «Achievement» φέτος.
Ο Peter Mackey, CEO της Avenir LNG Limited, σχολίασε χαρακτηριστικά: «Είμαστε ικανοποιημένοι για την καθέλκυση από τους εταίρους μας, CIMC SOE, του πιο πρόσφατου και μεγαλύτερου πλοίου που θα προστεθεί στον στόλο της Avenir LNG». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το μεγαλύτερο LNG bunkering πλοίο του κόσμου καταδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας για την ανάπτυξη νέων αλυσίδων εφοδιασμού LNG παγκοσμίως.
Φωτό: avenirlng.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ