
Οριστικό τέλος μπαίνει, όπως φαίνεται, στην πολυαναμενόμενη συγχώνευση των ευρωπαϊκών ναυπηγείων Chantiers de l’Atlantique και Fincantieri. Σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση τόσο της ιταλικής όσο και της γαλλικής κυβέρνησης, τα σχέδια για την εξαγορά των Chantiers de l’Atlantique από τα Fincantieri δεν θα προχωρήσουν, δεδομένης της υψηλής αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά.
Η συμφωνία αγοράς μετοχών του ομίλου Chantiers de l’Atlantique, η οποία υπεγράφη τον Φεβρουάριο του 2018 και αφού πήρε παράταση πέντε φορές, τελικά δεν θα επεκταθεί, σημειώνεται επίσης στην ανακοίνωση των δύο Υπουργείων Βιομηχανίας.
«Ο κλάδος του τουρισμού αντιμετωπίζει ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο οικονομικής αβεβαιότητας λόγω της πανδημίας, που δεν επιτρέπει τη συνέχιση της συμφωνίας», τονίζεται στην ανακοίνωση. Να σημειωθεί ότι δύναμη πυρός και για τα δύο ναυπηγεία είναι τα κρουαζιερόπλοια.
Στα τέλη του 2020, η Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ ανέστειλε την εξέταση της συμφωνίας, ζητώντας περαιτέρω πληροφορίες για την ενδεχόμενη συμφωνία και εκφράζοντας παράλληλα ανησυχίες για ενδεχόμενη μείωση του ανταγωνισμού εντός της ευρωπαϊκής ναυπηγικής βιομηχανίας.
Ιταλία και Γαλλία προσέβλεπαν στη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού ναυπηγικού γίγαντα, που θα μπορούσε επί ίσοις όροις να συναγωνιστεί τα αντίστοιχα ασιατικά ναυπηγεία που επεκτείνονται, χάρη βέβαια στις άμεσες και έμμεσες κρατικές επιδοτήσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αποστολή των Ναυτικών Χρονικών στο Λονδίνο Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Iουνίου η ετήσια γενική συνέλευση των μελών του Greek Shipping Co-operation Committee (γνωστού ως…
Περισσότεροι από 260 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους μετά την συντριβή αεροσκάφους της Air India, γεγονός που αποτελεί τη μεγαλύτερη αεροπορική τραγωδία της τελευταίας…
Την ανάπτυξη της στην Ευρώπη, συνεχίζει η American Airlines προσθέτοντας ένα ακόμη δρομολόγιο στο ελληνικό δίκτυό της με την εισαγωγή της εποχικής σύνδεσης μεταξύ…
Άνοδο καταγράφει η ναυλαγορά των Capesizes τις τελευταίες εβδομάδες, μετά τη «ραθυμία» του Απριλίου και του Μαΐου. Η συγκεκριμένη άνοδος οδηγείται κυρίως από την…
To μεταφορικής ικανότητας 16.592 TEUs «Axel Maersk» παρέλαβε πρόσφατα η Maersk, επισφραγίζοντας την «πίστη» της στις δυνατότητες της μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου. Αξίζει να…
Σημαντική πτώση καταγράφουν οι ευκαιρίες απασχόλησης, καθώς τα περιοριστικά μέτρα Τραμπ πλήττουν το διά θαλάσσης εμπόριο και έναν σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για την περιφερειακή…
Επένδυση ύψους $19,25 δισ. για την ανάπτυξη ενός νέου πυρηνικού εργοστασίου στη νοτιοανατολική Αγγλία δρομολογεί το Λονδίνο, όπως ανακοίνωσε η βρετανική κυβέρνηση, στο πλαίσιο…
Η CLPe Holdings, θυγατρική της εταιρείας ηλεκτρικής ενέργειας CLP με έδρα το Χονγκ Κονγκ, και η κρατική πετρελαϊκή China National Offshore Oil Corporation (CNOOC)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ