
Παγκόσμια πρώτη για την ελληνικών συμφερόντων Avin International Ltd. H εταιρεία του Ομίλου Βαρδινογιάννη προέβη στην παραγγελία Suezmax δεξαμενόπλοιου, το οποίο θα μπορεί να αξιοποιεί και την αμμωνία ως ναυτιλιακό καύσιμο. Πρόκειται για το πρώτο πλοίο στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί αμμωνία για την κίνησή του μετά από μετατροπές στην κύρια μηχανή του.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου του ABS, το 274 μέτρων πλοίο κατασκευάζεται στα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding Co., Ltd (NTS) ενώ υπάρχει η επιλογή για την κατασκευή δύο επιπλέον πλοίων.
Το πλοίο θα ευθυγραμμίζεται με τις προδιαγραφές του αμερικανικού νηογνώμονα ABS Ammonia Ready Level 1, σύμφωνα με τις οποίες το πλοίο θα σχεδιαστεί για να μπορεί να αξιοποιεί και την αμμωνία ως καύσιμο στο μέλλον. Επίσης τα πλοία του project θα συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές ABS LNG Fuel Ready Level 1 για τη χρήση καυσίμου LNG.
Ο κ. Μιχάλης Ανδρουλακάκης, τεχνικός διευθυντής της Avin International Ltd., σημειώνει στη σχετική ανακοίνωση του ABS ότι η αμμωνία φαίνεται να αποτελεί ένα από τα πλέον διαθέσιμα και πολλά υποσχόμενα ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα για το μέλλον.
Aπό την πλευρά του, ο κ. Chen Yajun, Sales Manager του NTS τονίζει ότι στο μέλλον όλο και περισσότεροι πλοιοκτήτες θα απαιτούν καθαρή ενέργεια και η αμμωνία αναμφίβολα αποτελεί την καλύτερη επιλογή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ