
Ένα αεροσκάφος της εταιρείας Sriwijaya Air έχασε την επαφή με τον πύργο ελέγχου λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του από την Τζακάρτα και τα σωστικά συνεργεία έχουν εντοπίσει συντρίμμια που ενδεχομένως να προέρχονται από αυτό, στη θάλασσα, στα ανοιχτά της πρωτεύουσας της Ινδονησίας.
Το Boeing 737-500 απογειώθηκε στις 14.30, τοπική ώρα, από το αεροδρόμιο Σουκάρνο-Χάτα με προορισμό το Ποντιάνακ, στην επαρχία του Δυτικού Καλιμαντάν, στο νησί Βόρνεο. Ένα στέλεχος της υπηρεσίας πολιτικής προστασίας Basarnas είπε ότι μετέφερε 56 επιβάτες, μεταξύ των οποίων και 10 παιδιά. Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, στο αεροπλάνο επέβαιναν και έξι μέλη πληρώματος.
Η αξιόπιστη υπηρεσία καταγραφής πτήσεων Flightradar 24 ανέφερε στο Twitter ότι η πτήση SJ182 έκανε βουτιά 10.000 ποδών μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό, περίπου 4 λεπτά μετά την απογείωσή της.
This is what we know about Sriwijaya Air flight #SJ182 based on ADS-B data.
Route: Jakarta to Pontianak
Callsign: SJY182
Aircraft: Boeing 737-500, PK-CLC
Take off: 07:36 UTC
Highest altitude: 10,900 feet
Last altitude: 250 feet
Signal lost: 07:40 UTChttps://t.co/fNZqlIR2dz pic.twitter.com/CPzFJdsuJZ— Flightradar24 (@flightradar24) January 9, 2021
Ο Άγκους Χαριόνο, ένας εκπρόσωπος της υπηρεσίας διασώσεων, είπε στο πρακτορείο Reuters ότι έχουν βρεθεί συντρίμμια στη θάλασσα, στα βόρεια της Τζακάρτα, όμως ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί επισήμως ότι προέρχονται από το αεροπλάνο.
Ο Σουρατσμάν, ένας κυβερνητικός αξιωματούχος, είπε στο τηλεοπτικό κανάλι Kompas TV ότι ψαράδες βρήκαν κάτι που μοιάζει με συντρίμμια. Άλλα κανάλια έδειξαν και εικόνες από τα αντικείμενα στη θάλασσα. «Βρήκαμε μερικά καλώδια, ένα τζιν παντελόνι και μεταλλικά κομμάτια στο νερό», ανέφερε άλλος αξιωματούχος, των υπηρεσιών ασφαλείας, στον ιστότοπο CNNIndonesia.com.
Η εταιρεία Sriwijaya Air προς το παρόν δεν έχει εκδώσει κάποια ανακοίνωση. Μια εκπρόσωπος της Boeing είπε ότι η κατασκευάστρια εταιρεία είναι ενήμερη και παρακολουθεί την κατάσταση. «Εργαζόμαστε για να συλλέξουμε περισσότερες πληροφορίες», πρόσθεσε.
Το αεροπλάνο ήταν ηλικίας 27 ετών. Τη στιγμή της απογείωσής του έβρεχε στο αεροδρόμιο Σουκάρνο-Χάτα.
Συγγενείς των επιβατών έχουν συγκεντρωθεί στο αεροδρόμιο και περιμένουν, κλαίγοντας, να μάθουν νέα για την τύχη των δικών τους ανθρώπων.
Στα τέλη του 2018 ένα Boeing 737 MAX της ινδονησιακής εταιρεία Lion Air συνετρίβη στα ανοιχτά της Τζακάρτας με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 189 άνθρωποι. Το αεροπλάνο που χάθηκε σήμερα είναι κατά πολύ παλαιότερο μοντέλο.
Η εταιρεία Sriwijaya Air ιδρύθηκε το 2003, εκτελεί κυρίως πτήσεις εσωτερικού στην Ινδονησία και μέχρι τώρα δεν είχε κανένα θανατηφόρο δυστύχημα στο ενεργητικό της. Μόνο το 2008 ένας αγρότης σκοτώθηκε όταν ένα Boeing 737-200 ξέφυγε από τον διάδρομο προσγείωσης επειδή αντιμετώπισε πρόβλημα με το υδραυλικό σύστημά του.
Οι αρχές στέλνουν πλοία στο σημείο όπου φέρεται ότι κατέπεσε το αεροσκάφος της Sriwijaya
Οι υπηρεσίες διάσωσης της Ινδονησίας στέλνουν πλοία στην περιοχή όπου φέρεται ότι συνετρίβη το Boeing 737-500 της εταιρείας Sriwijaya, ανακοίνωσαν οι τοπικές αρχές.
«Αναπτύσσουμε τις ομάδες μας και πλοία στην πιθανολογούμενη περιοχή» είπε στους δημοσιογράφους ο Μπαμπάνγκ Σούριο Άτζι, ένα στέλεχος των υπηρεσιών διάσωσης.
Το αεροπλάνο φέρεται ότι κατέπεσε στη θάλασσα, στα ανοιχτά της Τζακάρτα, στην αποκαλούμενη περιοχή «των χιλίων νησιών».
Ο υπουργός Μεταφορών της Ινδονησίας Μπούντι Κάρια, σε συνέντευξη Τύπου που συγκάλεσε, είπε ότι στο αεροπλάνο επέβαιναν συνολικά 62 άνθρωποι, εκ των οποίων οι 50 ήταν επιβάτες και οι υπόλοιποι 12 πλήρωμα. Μεταξύ των επιβατών ήταν και 10 παιδιά. Νωρίτερα, άλλος αξιωματούχος ανέφερε ότι οι επιβάτες ήταν 56 και το πλήρωμα εξαμελές.
Πηγή, Φωτο Αρχείου: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ