
Υπό τον φόβο εξάπλωσης του νέου στελέχους του κορονοϊού, η Λιμενική Αρχή των Φιλιππίνων προχώρησε σε απαγόρευση αλλαγών πληρωμάτων πλοίων που προέρχονται από μια λίστα 21 χωρών έως τις 15 Ιανουαρίου. Η εν λόγω απαγόρευση ισχύει για τα λιμάνια της Μανίλα, Capinpin, Bataan, Sasa και Batangas.
Συνεπώς, μέχρι τις 15 Ιανουαρίου θα απαγορεύεται η είσοδος σε ναυτικούς ξένης εθνικότητας οι οποίοι βρίσκονταν σε οποιαδήποτε από τις 21 αυτές χώρες έως και 14 ημέρες πριν αφιχθούν στις Φιλιππίνες. Οι χώρες αυτές είναι οι εξής: Αυστραλία, Καναδάς, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ιαπωνία, Λίβανος, Ολλανδία, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.
Την ίδια ώρα, περιορισμοί ισχύουν και για τους Φιλιππινέζους ναυτικούς οι οποίοι βρέθηκαν σε κάποια από αυτές τις χώρες 14 ημέρες πριν μεταβούν στις Φιλιππίνες. Πιο συγκεκριμένα, θα μπορούν να μεταβαίνουν στη Μανίλα, ωστόσο θα μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών σε ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του μοριακού τεστ.
Φιλιππινέζοι ναυτικοί ή ναυτικοί ξένης εθνικότητας που δεν βρέθηκαν σε κάποια από τις 21 προαναφερθείσες χώρες θα μπορούν να εισέρχονται κανονικά στη χώρα.
Αναμφίβολα, η κίνηση της Μανίλα επιδεινώνει το μεγάλο πρόβλημα της αδυναμίας αλλαγών πληρωμάτων ελέω της πανδημίας, το οποίο έχει οδηγήσει σε μια άνευ προηγουμένου ανθρωπιστική κρίση κυρίως για τους ναυτικούς και τις οικογένειές τους, αλλά και για τις πλοιοκτήτριες και διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων.
Φωτό: Abir Sultan/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ