
Υπό τον φόβο εξάπλωσης του νέου στελέχους του κορονοϊού, η Λιμενική Αρχή των Φιλιππίνων προχώρησε σε απαγόρευση αλλαγών πληρωμάτων πλοίων που προέρχονται από μια λίστα 21 χωρών έως τις 15 Ιανουαρίου. Η εν λόγω απαγόρευση ισχύει για τα λιμάνια της Μανίλα, Capinpin, Bataan, Sasa και Batangas.
Συνεπώς, μέχρι τις 15 Ιανουαρίου θα απαγορεύεται η είσοδος σε ναυτικούς ξένης εθνικότητας οι οποίοι βρίσκονταν σε οποιαδήποτε από τις 21 αυτές χώρες έως και 14 ημέρες πριν αφιχθούν στις Φιλιππίνες. Οι χώρες αυτές είναι οι εξής: Αυστραλία, Καναδάς, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ιαπωνία, Λίβανος, Ολλανδία, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.
Την ίδια ώρα, περιορισμοί ισχύουν και για τους Φιλιππινέζους ναυτικούς οι οποίοι βρέθηκαν σε κάποια από αυτές τις χώρες 14 ημέρες πριν μεταβούν στις Φιλιππίνες. Πιο συγκεκριμένα, θα μπορούν να μεταβαίνουν στη Μανίλα, ωστόσο θα μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών σε ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του μοριακού τεστ.
Φιλιππινέζοι ναυτικοί ή ναυτικοί ξένης εθνικότητας που δεν βρέθηκαν σε κάποια από τις 21 προαναφερθείσες χώρες θα μπορούν να εισέρχονται κανονικά στη χώρα.
Αναμφίβολα, η κίνηση της Μανίλα επιδεινώνει το μεγάλο πρόβλημα της αδυναμίας αλλαγών πληρωμάτων ελέω της πανδημίας, το οποίο έχει οδηγήσει σε μια άνευ προηγουμένου ανθρωπιστική κρίση κυρίως για τους ναυτικούς και τις οικογένειές τους, αλλά και για τις πλοιοκτήτριες και διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων.
Φωτό: Abir Sultan/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ