
Το έργο του Υποθαλάσσιου Μουσείου της Περιστέρας στην Αλόννησο της Περιφέρειας Θεσσαλίας απέσπασε το 1ο βραβείο στην κατηγορία: «Καινοτομία και ψηφιοποίηση στον αειφόρο πολιτιστικό τουρισμό, προς έξυπνους προορισμούς» του Ευρωπαϊκού Δικτύου Πολιτιστικού Τουρισμού ECTN, με αποτέλεσμα η Περιφέρεια Θεσσαλίας να λαμβάνει μια νέα ευρωπαϊκή διάκριση για την ανάδειξη καινοτόμων, εναλλακτικών τουριστικών προϊόντων.
Όπως εξηγεί σε ανακοίνωσή της η Περιφέρεια Θεσσαλίας «το έργο αναγνωρίστηκε ως παράδειγμα αριστείας που εμπνέει άλλους τουριστικούς προορισμούς και ενθαρρύνει την περαιτέρω ανάπτυξη βιώσιμων και υπεύθυνων πρωτοβουλιών πολιτιστικού τουρισμού».
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι νικητές ανακοινώθηκαν διαδικτυακά, στην τελετή απονομής των βραβείων η οποία πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του 13ου Διεθνούς Συνεδρίου για τον Πολιτιστικό Τουρισμό με θέμα «Ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού με βάση την πολιτιστική κληρονομιά», που διοργανώθηκε από το ETCN στις 22-24 Οκτωβρίου 2020 στο Krk/Rijeka της Κροατίας.
«Η Θεσσαλία καινοτομεί στην πράξη και βραβεύεται από την Ευρώπη. Ήδη το ναυάγιο της Περιστέρας συγκαταλέγεται στους έξι πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως», δήλωσε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και συμπλήρωσε: «Τα Υποθαλάσσια Μουσεία της Θεσσαλίας αποδεικνύουν ότι με συνεργασία και ένωση δυνάμεων, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το υπουργείο Πολιτισμού και την υπουργό Λίνα Μενδώνη και ανοίξαμε νέο δρόμο για τον πολιτισμό, δρόμο για ένα διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν που σέβεται και αναδεικνύει το φυσικό περιβάλλον, φέρνει προστιθέμενο εθνικό πλούτο και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας».
Μεταξύ άλλων ο κ. Αγοραστός σημείωσε πως «τόσο το επισκέψιμο ναυάγιο της Περιστέρας στην Αλόννησο, ισάξιο με τον Παρθενώνα από άποψη μοναδικότητας, καθώς είναι το αρχαιότερο επισκέψιμο ναυάγιο στον κόσμο, όσο και τα υπόλοιπα ναυάγια στον Δυτικό Παγασητικό που αξιοποιούμε σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού ώστε να γίνουν επισκέψιμα, δημιουργούν προϋποθέσεις για μια τεράστια τουριστική και πολιτιστική υπεραξία στη Θεσσαλία, τόσο συμβολική όσο και πραγματική».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: STR/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ