
															Η εταιρεία κατασκευής και διαχείρισης πλωτών μονάδων παραγωγής MODEC ανακοίνωσε την παραγγελία κατασκευής έξι μονάδων συμπιεστών (compression trains), την οποία θα αναλάβει η εταιρεία MAN Energy Solutions. Τα συγκεκριμένα συστήματα θα εγκατασταθούν σε πλωτή υποδομή παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης υποθαλάσσιων πόρων (FPSO), η οποία θα μεταφερθεί στο πετρελαϊκό πεδίο του Sangomar, 100 χλμ. νότια του Ντακάρ, πρωτεύουσας της Σενεγάλης.
Σε συνδυασμό με τις ήδη εγκατεστημένες υποδομές στο πεδίο Sangomar και τις υποδομές στο, κοντινό σε αυτό, πετρελαϊκό πεδίο στο Rufisque, πρόκειται για ένα από τα εγχειρήματα με τη μεγαλύτερη δυναμικότητα παραγωγής πετρελαίου και αερίου της τελευταίας δεκαετίας. Από τους συνολικά έξι συμπιεστές, θα υπάρχει ένας χαμηλής πίεσης (LP), τρεις μέτριας πίεσης (MP) καθώς και δύο υψηλής πίεσης (HP). Οι συμπιεστές θα κατασκευαστούν στη Ζυρίχη και θα εξοπλιστούν με ηλεκτρικούς κινητήρες σταθερής ταχύτητας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μόλις τεθούν σε λειτουργία, επί της υποδομής FPSO, θα ενισχύσουν τη διαδικασία διατήρησης της πίεσης εντός του πεδίου Sangomar, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την ποσότητα και την απόδοση εξόρυξης και παραγωγής υδρογονανθράκων. Η τυπική δυναμικότητα της συγκεκριμένης υποδομής θα ανέρχεται στα 100.000 βαρέλια πετρελαίου και 130 εκατ. (cubic ft.) φυσικού αερίου ανά ημέρα.
Η παράδοση των μονάδων συμπίεσης αναμένεται κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021, ενώ η έναρξη παραγωγής της υποδομής FPSO, στην οποία θα εγκατασταθούν, το 2023.
Φωτό: www.sofec.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μετά την πρόσφατη έναρξη πτήσεων προς τη Λισαβόνα, η SKY express, εγκαινίασε στις 24 Οκτωβρίου και τη νέα απευθείας πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, ενισχύοντας περαιτέρω την…

Βελτιώθηκε ελαφρώς τον Οκτώβριο ο δείκτης οικονομικού κλίματος και διαμορφώθηκε στις 107,5 μονάδες, από 106,2 μονάδες τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την έρευνα οικονομικής συγκυρίας…

Το Πεκίνο διοχετεύει συνολικά κεφάλαια 500 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 60,85 δισεκατομμυρίων ευρώ) μέσω ενός νέου εργαλείου χρηματοδοτικής πολιτικής, σύμφωνα με μία ανακοίνωση που εξέδωσαν…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε οριακή κάμψη τον Σεπτέμβριο, οδηγούμενη από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης…

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στη Ρωσία, και κατά προέκταση στα ενεργειακά προϊόντα της, μεταβάλλεται σταδιακά. Αυτό είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς…

Το ενδιαφέρον των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών για επενδύσεις στην Ινδία διαγράφεται έντονο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με…

Η Vietjet, ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς του Βιετνάμ, βρίσκεται σε ρυθμούς ενίσχυσης του στόλου αεροσκαφών του, κατόπιν στενής συνεργασίας του με τους κατασκευαστές…

Οι δείκτες των ναύλων της liner ναυτιλίας για δρομολόγια μεταξύ Άπω Ανατολής – Δυτικής Ακτής και Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ ακολουθούν την ανιούσα καθ’…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ