
Με γνώμονα τις τελευταίες εξελίξεις για την ανάπτυξη και τη διαθεσιμότητα εμβολίου ενάντια στον Covid-19, η ΙΝΤΕRCARGO με ανακοίνωσή της σημειώνει ότι είναι απαραίτητο οι αρχές να δώσουν προτεραιότητα στους ναυτικούς σε ό,τι αφορά τα εμβολιαστικά προγράμματα.
«Ως key workers οι ναυτικοί θα πρέπει να συμπεριληφθούν στα πρώτα στάδια του εμβολιαστικού προγράμματος μιας χώρας», σημειώνει ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO. «Ως βασικό στοιχείο για την επανεκκίνηση της παγκόσμιας οικονομίας, οι ναυτικοί θα πρέπει να λάβουν εμβολιασμό άμεσα και αποτελεσματικά. Χαιρετίζουμε νέες πρωτοβουλίες από εθνικές αρχές και όργανα της βιομηχανίας και ζητούμε οι πρωτοβουλίες αυτές να προωθηθούν και να δοκιμαστούν άμεσα προκειμένου οι ναυτικοί να μπορέσουν ξανά να ταξιδέψουν με ασφάλεια μεταξύ των σπιτιών τους και των πλοίων και να εκτελούν τα καθήκοντά τους κατά τη διάρκεια της παραμονής του πλοίου στα λιμάνια χωρίς τον φόβο μόλυνσης», καταλήγει ο κ. Φαφαλιός.
Από την πλευρά του ο κ. Jay K. Pillai, αντιπρόεδρος της INTERCARGO σημειώνει ότι οι ναυτικοί που παραμένουν στα πλοία βρίσκονται υπό πίεση ενώ από την άλλη όσοι δεν έχουν ναυτολογηθεί είναι αγχωμένοι για τη συνέχιση των καθηκόντων τους. «Και οι δύο πλευρές βρίσκονται στο έλεος των κυβερνήσεων και των Port States να διευκολύνουν τις αλλαγές πληρωμάτων. Ενώ επικροτούμε τη λήψη κάποιων θετικών μέτρων από ορισμένες κυβερνήσεις για να επιτρέψουν το σταδιακό άνοιγμα των λιμένων για αλλαγές πληρωμάτων, αυτή
η διαδικασία δεν ήταν ομαλή […] Eίναι καιρός για τα λιμάνια και oι ναυλωτές να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως συνανθρώπους και να επιδείξουν συμπόνια προς εκείνους που μεταφέρουν και φροντίζουν τα φορτία τους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…

Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…

Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…

Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…

Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…

Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ