
Η ινδονησιακή κυβέρνηση εντείνει τις προσπάθειες αύξησης της παραγωγής ζάχαρης, προκειμένου να προσελκύσει επενδύσεις στον κλάδο, να αποφύγει τις ελλείψεις στην προσφορά και ενδεχόμενες αυξήσεις στις τιμές, καθώς η χώρα επιχειρεί να ανακάμψει από τις ολέθριες συνέπειες της πανδημίας.
Το Υπουργείο Γεωργίας συνεργάζεται με ιδιωτικές επιχειρήσεις και εντατικοποιεί τις εργασίες του για την εκμετάλλευση 200.000 εκταρίων στο νησί Java, με σκοπό την καλλιέργεια ζαχαρότευτλων. Στόχος της ινδονησιακής κυβέρνησης είναι η αύξηση της παραγωγής ζάχαρης κατά 670.000 τόνους έως το 2023 και η μείωση των εισαγωγών.
Νωρίτερα μέσα στον χρόνο καταγράφηκε έλλειμμα στην αγορά, με αποτέλεσμα η τιμή να αυξηθεί και να ξεπεράσει τα $1,42/κιλό, ενώ οι όποιες στρεβλώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, απόρροια του Covid, οδήγησαν την εγχώρια τιμή στο αποκορύφωμά της τον Απρίλιο. Μπροστά στις ελλείψεις που σημειώθηκαν σε περίπου τριάντα επαρχίες της χώρας, η κυβέρνηση προώθησε μέτρα, όπως η χαλάρωση των εισαγωγών, για τη διασφάλιση των απαραίτητων προμηθειών τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Υπουργείου Γεωργίας, η παραγωγή ζάχαρης θα αγγίξει τους 2,2 εκατ. τόνους, αριθμός ο οποίος είναι μικρότερος από το 50% της εκτιμώμενης ζήτησης. Ως εκ τούτου, η Ινδονησία βασίζει πολλά στις εισαγωγές της για την κάλυψη των αναγκών του πληθυσμού της. Το 2019 εισήγαγε 4 εκατ. τόνους ζάχαρης, με τις Ταϊλάνδη, Βραζιλία, Αυστραλία, Νότια Κορέα, Μαλαισία και Σιγκαπούρη να αποτελούν τους κορυφαίους εξαγωγείς.
Φωτό: Alejandro Bolivar/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ