
Η ινδονησιακή κυβέρνηση εντείνει τις προσπάθειες αύξησης της παραγωγής ζάχαρης, προκειμένου να προσελκύσει επενδύσεις στον κλάδο, να αποφύγει τις ελλείψεις στην προσφορά και ενδεχόμενες αυξήσεις στις τιμές, καθώς η χώρα επιχειρεί να ανακάμψει από τις ολέθριες συνέπειες της πανδημίας.
Το Υπουργείο Γεωργίας συνεργάζεται με ιδιωτικές επιχειρήσεις και εντατικοποιεί τις εργασίες του για την εκμετάλλευση 200.000 εκταρίων στο νησί Java, με σκοπό την καλλιέργεια ζαχαρότευτλων. Στόχος της ινδονησιακής κυβέρνησης είναι η αύξηση της παραγωγής ζάχαρης κατά 670.000 τόνους έως το 2023 και η μείωση των εισαγωγών.
Νωρίτερα μέσα στον χρόνο καταγράφηκε έλλειμμα στην αγορά, με αποτέλεσμα η τιμή να αυξηθεί και να ξεπεράσει τα $1,42/κιλό, ενώ οι όποιες στρεβλώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, απόρροια του Covid, οδήγησαν την εγχώρια τιμή στο αποκορύφωμά της τον Απρίλιο. Μπροστά στις ελλείψεις που σημειώθηκαν σε περίπου τριάντα επαρχίες της χώρας, η κυβέρνηση προώθησε μέτρα, όπως η χαλάρωση των εισαγωγών, για τη διασφάλιση των απαραίτητων προμηθειών τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Υπουργείου Γεωργίας, η παραγωγή ζάχαρης θα αγγίξει τους 2,2 εκατ. τόνους, αριθμός ο οποίος είναι μικρότερος από το 50% της εκτιμώμενης ζήτησης. Ως εκ τούτου, η Ινδονησία βασίζει πολλά στις εισαγωγές της για την κάλυψη των αναγκών του πληθυσμού της. Το 2019 εισήγαγε 4 εκατ. τόνους ζάχαρης, με τις Ταϊλάνδη, Βραζιλία, Αυστραλία, Νότια Κορέα, Μαλαισία και Σιγκαπούρη να αποτελούν τους κορυφαίους εξαγωγείς.
Φωτό: Alejandro Bolivar/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ