
Η ομοσπονδία που αντιπροσωπεύει τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες εκτίμησε τηνΠέμπτη ότι ο τομέας, που δοκιμάζεται από τη μεγάλη πτώση των πωλήσεων εισιτηρίων αφότου άρχισε να εξαπλώνεται η πανδημία του κορονοϊού διεθνώς, θα καταγράψει απώλειες 90.000 θέσεων εργασίας από τον Μάρτιο μέχρι τον Δεκέμβριο.
Σύμφωνα με την Airlines for America, ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης στον τομέα των επιβατικών πτήσεων θα μειωθεί από τους 460.000 τον Μάρτιο στους 370.000 στα τέλη Δεκεμβρίου, ήτοι κατά τουλάχιστον 20%. Ο αριθμός των εργαζομένων θα υποχωρήσει στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1987.
Καθώς οι ΗΠΑ είναι αντιμέτωπες με νέα έκρηξη του αριθμού των κρουσμάτων κορονοϊού και οι αρχές επιβάλλουν αυστηρότερα μέτρα, ο αριθμός των επιβατών αεροπορικών πτήσεων στις ΗΠΑ παρέμεινε τις τελευταίες εβδομάδες κάτω από το 65% αυτού που καταγραφόταν την περασμένη χρονιά.
Για να αντιμετωπίσουν τη ραγδαία μείωση της δραστηριότητάς τους, οι αεροπορικές εταιρείες κατέφυγαν αρχικά σε προγράμματα εθελουσίας εξόδου ή πρόωρης συνταξιοδότησης.
Δεσμεύτηκαν την άνοιξη να μην απολύσουν κανέναν εργαζόμενο ως την 30ή Σεπτεμβρίου, σε αντάλλαγμα για τις κρατικές επιχορηγήσεις συνολικού ύψους 25 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Όμως, ελλείψει συμφωνίας μεταξύ των Δημοκρατικών και των Ρεπουμπλικανών για την παράταση των μέτρων στήριξης των αερομεταφορέων, οι United Airlines και American Airlines απέλυσαν 32.000 εργαζόμενους τον Οκτώβριο.
Ενώ τέσσερις μικρότερες εταιρείες έβαλαν λουκέτο στις ΗΠΑ, ανέφερε χθες η Airlines for America σε έγγραφό της με το οποίο αποτιμά τον αντίκτυπο της πανδημίας στον τομέα των αερομεταφορών.
Πρόκειται για τις Compass Airlines, ExpressJet, RavnAir Group και Trans States Airlines, διευκρίνισε η ομοσπονδία.
Φωτό: Waldemar Brandt/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ