
Στα $52,7 εκατ. διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Tsakos Energy Navigation (ΤΕΝ) το α΄ εξάμηνο του 2020, σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με τα κέρδη $11,537 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Αντίστοιχα, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα $1,64 έναντι οικονομικών ζημιών $0,66.
Το ημερήσιο time charter equivalent ανά πλοίο ανήλθε στα $27.689, αυξημένο κατά 36% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019. Η εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές εταιρεία κατέγραψε επίσης λειτουργικά έσοδα $118,2 εκατ. έναντι $46,8 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Πρόκειται για αύξηση 153%.
Σε ό,τι αφορά το β΄ τρίμηνο, τα κέρδη έφτασαν στα $49,6 εκατ., με τα έσοδα από τα ταξίδια των πλοίων της εταιρείας να αγγίζουν τα $190,8 εκατ.
Θετικές είναι οι προοπτικές για την αγορά των δεξαμενόπλοιων, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση της ΤΕΝ. Όπως χαρακτηριστικά τονίζεται, η ζήτηση για ενέργεια επιστρέφει, ενώ το πιο σημαντικό είναι ότι δεν προστίθεται στην αγορά νεότευκτο τονάζ. Πολλά υποσχόμενα σημάδια για την εξέλιξη της αγοράς αποτελούν οι αυξημένες κινεζικές εισαγωγές πετρελαίου, το γεγονός ότι οι γιάρδες ανακύκλωσης πλοίων έχουν εισέλθει σε μια κανονικότητα μετά το παρατεταμένο lockdown αλλά και η συμφόρηση πλοίων σε τερματικούς της Άπω Ανατολής, η οποία ουσιαστικά συμβάλλει στη μείωση της προσφοράς διαθέσιμων πλοίων.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία υπογραμμίζει ότι ύψιστη προτεραιότητα της διοίκησης είναι η ασφάλεια των ναυτικών της, ψυχικά και σωματικά, και ο όσο το δυνατόν ταχύτερος επαναπατρισμός τους.
«Κατά την 40ετή ιστορία της ΤΕΝ, η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει σημαντικές παγκόσμιες κρίσεις, αλλά πάντα κατάφερνε να βγαίνει από αυτές ισχυρότερη χάρη στην ακλόνητη δέσμευση των ναυτικών και των συνεργατών μας ανά τον κόσμο», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γεώργιος Σαρόγλου, COO της εταιρείας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια σχεδόν 200 ναυτικών και περισσότερων από 15 πλοίων, που είχαν εγκλωβιστεί για αρκετές εβδομάδες στα ανοικτά του λιμένα Ρας…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Με νωχελικούς ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η spot ναυλαγορά των LNG carriers, τα οποία βρίσκονται σε αναζήτηση πυξίδας. Ωστόσο, την εβδομάδα με πέρας την…
Επίσημη επίσκεψη στην Τήνο πραγματοποίησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο της οποίας ανακοίνωσε τη δημοπράτηση ενός έργου ύψους 2,5…
Ένας δύτης έχασε τη ζωή του σήμερα, κατά τις προκαταρκτικές εργασίες για την ανέλκυση του γιοτ του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς, το οποίο βυθίστηκε…
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης…
Σε συμφωνία για τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών σε Ηράκλειο και Ηγουμενίτσα κατέληξαν ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλής του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ