
Την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Ρότερνταμ η τελετή ονοματοδοσίας του μεγαλύτερου πλοίου LNG bunkering στο κόσμο, του «Gas Agility».
Πρόκειται για πλοίο μεταφορικής ικανότητας 18.600 κ.μ., το οποίο ανήκει στη Mitsui OSK Lines (MOL) και ναυλώθηκε από τη θυγατρική του ενεργειακού κολοσσού Total, την Total Marine Fuels Global Solutions (TMFGS).
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η MOL, η χρονοναύλωση για το «Gas Agility» υπεγράφη από κοινού με την TMFGS τον Φεβρουάριο του 2018, με τη ναυπήγηση του πλοίου να ξεκινάει τον Νοέμβριο του ίδιου έτους και την παράδοσή του να ολοκληρώνεται τον Απρίλιο του 2020.
Το πλοίο πληροί όλες τις προϋποθέσεις όσον αφορά τα τεχνικά και περιβαλλοντικά πρότυπα που σχετίζονται με την καύση LNG.
O εκτελεστικός αντιπρόεδρος της MOL, Takeshi Hashimoto, δήλωσε: «Η μετάβαση από το heavy fuel oil (HFO) στο LNG αποτελεί ανταγωνιστική, περιβαλλοντικά αποτελεσματική και άμεσα διαθέσιμη λύση για τη ναυτιλία».
Φωτό: Chris Schotanus
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ