
Η International Transport Workers’ Federation (ITF) και το International Maritime Employers’ Council (IMEC) προέβησαν σε συνεισφορά $500.000 στο ταμείο της Singapore Shipping Alliance (SG-STAR) για την υποστήριξη των χωρών που υιοθετούν τις καλύτερες πρακτικές για τη διευκόλυνση των αλλαγών πληρωμάτων.
Η εν λόγω συνεισφορά ενισχύει το SG-STAR Fund, ταμείο που δημιούργησαν η Ναυτιλιακή Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA), η Singapore Shipping Association (SSA), η Singapore Maritime Officers Union (SMOU) και η Singapore Organization of Seamen (SOS). Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ITF, το ποσό που έχει συγκεντρώσει το ταμείο ανέρχεται πλέον περίπου στα $1,2 εκατ.
Πέρα από την ITF και το IMEC, σημαντική θα είναι και η συμβολή του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS) στο SG-STAR Fund, το οποίο θα παράσχει και την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη για την ενίσχυση της πρωτοβουλίας. Όπως αναφέρει η ITF, πρόκειται για την πρώτη τριμερή πρωτοβουλία για τη διευκόλυνση των αλλαγών πληρωμάτων παγκοσμίως.
Μετά την υπογραφή της επιστολής προθέσεων για το SG-STAR μεταξύ των MPA, SSA, SMOU και SOS, τον Αύγουστο του 2020, δημιουργήθηκε ομάδα εργασίας, η οποία σκοπεύει να συνεργαστεί με πολλά εμπλεκόμενα μέρη του ναυτιλιακού κλάδου για την επίλυση του ζητήματος των αλλαγών πληρωμάτων. Η ομάδα εργασίας θα επικεντρωθεί αρχικά σε κράτη με παράδοση στην κατάρτιση ναυτικών, όπως οι Φιλιππίνες και η Ινδία, για τη λήψη πρωτοβουλιών που θα ενισχύσουν τη δυνατότητα αλλαγών πληρωμάτων εν μέσω πανδημίας.
Ο Γενικός Γραμματέας του ICS, Guy Platten, δήλωσε: «Η πανδημία του Covid-19 “παγιδεύει” άδικα τους ναυτικούς. Αυτή η πρωτοβουλία είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε για να επιλύσουμε την κρίση των αλλαγών πληρωμάτων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ